Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری امروز ۲ اسفندماه در مراسم اعطای حکم بازنشستگی به بازنشستگان تحت پوشش صندوق بیمه‌های اجتماعی، کشاورزان روستائیان و عشایر خوزستان در بخش فتح‌المبین شهرستان شوش اظهار کرد: با توجه به بارش‌هایی که در استان خوزستان داشتیم، شرایط بسیار خوبی برای کار و تولید در خوزستان فراهم شده و اکنون وضعیت و شرایط برای کشاورزی در منطقه بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اولین سفر رییس جمهور به استان خوزستان، مصوبه‌ای که ۱۶ سال قبل از این سفر در بحث طرح ۵۵۰ هزار هکتاری برای خوزستان در نظر گرفته شده بود را مجددا در استان آغاز کردیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: حدود ۳۵ هزار هکتار از این اراضی در منطقه شوش قرار دارند و اکنون کشاورزان با کیفیت و راندمان بسیار بالاتری نسبت به گذشته در حال کار بر روی این اراضی هستند.

شریعتمداری عنوان کرد: امیدواریم دولت این طرح را به طور کامل به سرانجام برساند و جهاد کشاورزی با همکاری بخش خصوصی بتواند اراضی بیشتری را تحت پوشش این طرح عظیم قرار دهد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح علاوه بر افزایش میزان کشت محصولات، زمینه برای ایجاد اشتغال بیشتر در منطقه فراهم می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برای بحث بیمه روستاییان و عشایر گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است، گفت: جامعه هدف ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار روستایی که در کشور تحت پوشش بیمه نیستند را مد نظر داریم تا تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

شریعتمداری عنوان کرد: اکنون بخشی از این امر محقق شده است و حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار خانوار روستایی تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر قرار گرفته‌اند و این میزان افزایش پیدا خواهد کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (چهارشنبه) در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران در مورد گوگل پلی گفت: تاکنون دو بار درخواست رفع فیلترینگ گوگل پلی را در کارگروه تشخیص مصادیق مجرمانه ارایه کردیم که هر دو بار با آن مخالفت شد و پیش از سال برای سومین بار این درخواست را ارایه کردیم که قرار شد بررسی مجدد شود و امیدوارم در جلسه آتی که قرار است هفته آینده برگزار شود این درخواست در این کارگروه مطرح شده و امیدوارم دوستان همراهی کنند که رفع فیلتر صورت گیرد.
وی افزود: این کارگروه، ۱۲+۱ عضو دارد که شامل ۱۲ عضو صاحب رای و به علاوه مرکز ملی فضای مجازی به عنوان سیزدهمین عضو این کارگروه هستند که در این بین اکثریت با نمایندگان دولت نیست چراکه دولت در مجموع ۶ رای دارد و باید به صورت جمعی تصمیم گیری شود.
زارع پور با اشاره به اینکه در پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها تا امروز بیش از ۷ میلیون خانوار در کشور تحت پوشش قرار گرفته که بیش از یک سوم از کشور می‌شود، تصریح کرد: هدف گذاری شده که امسال به ۱۴ میلیون خانوار تحت پوشش برسیم.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه  هدف گذاری دوم امسال این است که حداقل ۲ میلیون خانوار امسال سرویس دریافت کنند، خاطرنشان کرد: این کار بسیار سختی است چراکه در طول یک دهه کمتر از ۵۰۰ هزار نفر سرویس گرفتند که می‌خواهیم این عدد را در طول یکسال به چهار برابر برسانیم و امیدوارم با همکاری شهرداری‌ها و مسوولان محلی این اتفاق رقم بخورد.
وی در پاسخ به سوالی در مورد فعالیت‌های امسال در حوزه فضایی افزود: امسال برنامه ریزی‌های زیادی درباره ساخت و پرتاب ماهواره صورت گرفته است و همچنین رویداد‌های فضایی متعددی داریم که ظرف یکی دو ماه آینده اولین رویداد‌ها در مورد رونمایی از ماهواره‌های جدید و پرتاب آنها اتفاق می‌افتد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه