Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس بابیان این که روحانی شیعه در برابر دشمنان تسلیم نمی‌شود، گفت: روحانیون پیشتازان عرصه جهاد و شهادت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شیرازی صبح امروز در دومین کنگره بین‌المللی بزرگداشت 140 شهید روحانی مدافع حرم که در سالن همایش بیداری اسلامی جامعه الزهرا در قم برگزار شد با اشاره به مجاهدت‌ها و رشادت‌های روحانیون در طی 40 سال گذشته، اظهار داشت: روحانیت از همان آغاز و در مبارزات انقلاب نقش داشت و به‌خوبی نقش خودش را ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز نیز روحانیت در دهه پنجم انقلاب محکم در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده و همگام با مردم درصحنه و میدان حضور دارد.


شیرازی روحانیت شیعه را موردتوجه قرارداد و گفت: روحانیت شیعه همه هستی خود را می‌گذرد اما در برابر دشمنان تسلیم نمی‌شود و این حقیقت روحانیت شیعه است.


وی تبلیغ دین اسلام را یکی از وظایف روحانیون برشمرد و ابراز داشت: این حقیقت را روحانیت با خون خود به جهانیان نشان داده و در این زمینه ذره‌ای کوتاهی نکرده است.


نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس بابیان این‌که جمهوری اسلامی ایران پیشتاز حرکت جهاد و شهادت است، افزود: در مسیر انقلاب و جهاد و شهادت جرقه‌ای اصلی را علما زدند و روحانیون به‌عنوان پیشتازان این عرصه بودند.


وی پیروزی‌های محور مقاومت را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: امروز منطقه در سیطره مبانی امام خمینی (ره) و جبهه مقاومت است و روحانیون در صف اول تشکیل بسیج سراسری قرار دارند.


شیرازی بابیان این‌که امروز جان می‌دهد اما اجازه نمی‌دهد اسلام ذره‌ای تضعیف شود، گفت: قطعاً در آینده‌ای نه‌چندان دور سقوط آمریکا اسرائیل را جشن خواهیم گرفت و به حول قوه‌ای الهی آینده نظام اسلامی کاملاً روشن و عیان است.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های به رونمایی از کتاب‌ها در این کنگره اشاره کرد و بیان داشت: برای دومین کنگره بزرگداشت شهدای روحانی مدافع حرم 25 کتاب تدوین‌شده و 6 کتاب چاپ و در کنگره رونمایی شد.


وی افزود: در کنار این کتاب‌ها سخنان رهبر انقلاب که در جمع خانواده‌های شهدا بیان فرموده‌اند در قالب یک جلد کتاب به نام مدافعان حرم چاپ‌شده است که مجموعه‌ای گران‌سنگی از فرهنگ جهاد و شهادت را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی

دریافت 42 MB

حجت الاسلام هادی سلطانی کیا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خوشاب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سخنان رهبر معظم‌انقلاب برای توجه به فرهنگ و جهاد در عرصه فرهنگی اظهار کرد: برای عمران و آبادانی ساختمان‌ها خیلی از مردم یاری می‌کنند و مهندسان می‌توانند بناهای ساختمانی را تکمیل کنند ولی در عرصه فرهنگی نیازمند جهاد مبلغان برای حضور در روستاها وتوجه به مناطق محروم و توجه به فرهنگ کودکان معصومی است که برای رشد نیازمند قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی هستند.

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6088686

دیگر خبرها

  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود