Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@02:49:40 GMT

اعتراض مربی تیم بسکتبال بانوان هیرو به داوری

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۷۶۳۸

اعتراض مربی تیم بسکتبال بانوان هیرو به داوری

سرمربی تیم بسکتبال بانوان هیرو پس از باخت برابر تیم نامی‌نو در مرحله نیمه نهایی به داوری اعتراض کرد و گفت: داوری بازی ما را برگرداند و ما به داوری باختیم.

به گزارش ایسنا، در دور برگشت مرحله نیمه نهایی بسکتبال بانوان تیم‌های نامی نو اصفهان و هیرو تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم نامی نو موفق شد ۶۷ بر ۶۵ به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این دیدار پوران عباسی، سرمربی تیم هیرو به داوری اعتراض کرد و گفت: به داوری باختیم. با این که در طول بازی جلو بودیم اما داور نتیجه بازی را برگرداند. داوری در بازی دور رفت در اصفهان هم سر ما را بریدند.

او در پاسخ به این سوال آیا بازی سوم را برنده می‌شوید؟ بیان کرد: اگر داوران اجازه دهند می‌بریم.

عباسی در ادامه افزود: داورها کلاً بازی را دست می‌گیرند که این اصلاً قشنگ نیست. از اول لیگ به داوری اعتراض نکردم، ولی از بازی با نفت این بحث برایم به وجود آمد. و همان جا باید می‌گفتم داوری بد بود. اما در حال حاضر از تیم خود به عنوان کسی که زحمت کشیده دفاع می‌کنم. بازیکنان تیم من حتی اگر اشتباهی هم داشتند تیم حریف هم بی‌اشتباه نبوده است ولی امروز می گویم تیم من از داوری باخت.

او در پاسخ به این سوال که آیا بعد از این که در شش ثانیه پایانی و بعد از استراحتی که گرفتید نقشه‌تان در زمین اجرا شد؟ گفت: نه. متأسفانه قرار نبود مریم حیدری آن کار خارق العاده را انجام بدهد. اگر به حرفم گوش می‌داد و آن کار را انجام می‌داد مطمئناً آن ترفندی که به کار گرفتم که از بازیکنان زیر سبدم استفاده کنم احتمال گل زدن‌مان خیلی بیش‌تر بود.

بازی سوم این دو تیم فردا (جمعه) برگزار می‌شود و برنده راهی دیدار فینال می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بسکتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم بسکتبال «کشاورز قم» در آخرین بازی دور برگشت مرحله مقدماتی به مصاف تیم فرخ دانه کیمیای شهرکرد رفت و با وجود قبول شکست ۶۴ – ۵۸ به عنوان تیم دوم گروه هفتم راهی مرحله بعد شد.

نماینده قم در بازی نخست دور برگشت تاک کاشان را ۶۱ – ۲۱ شکست داده بود تا در پایان بازی‌های این گروه با دو پیروزی و دو شکست و ۶ امتیاز در رده دوم گروه قرار بگیرد.

سالن شهید رضاییان قم میزبان بازی‌های دور برگشت گروه هفتم لیگ بسکتبال امید‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است