Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - وزیر نیرو گفت : تامین آب شرب سالم و با کیفیت به هر طریق ممکن از اولویت های اصلی و نخست کاری این وزاتخانه هست و تاکنون در این حوزه نیز هم اقدامات زیرساختی خوبی انجام گرفته است .

به گزارش ایرنا، رضا اردکانیان عصر پنجشنبه در نشست جمع بندی سفر یک روزه به جنوب استان کرمان افزود: در این سفر از طرح های مختلفی بازدید و پروژه های بزرگی افتتاح یا کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: استان کرمان در شرایط خوبی به لحاظ منابع زیرزمینی نیست و سالانه یک میلیارد متر مکعب بیلان منفی و برداشت بیش از حد مجاز در استان صورت می گیرد که این موضوع حیات و پایداری توسعه را تهدید می کند.
اردکانیان بر پرهیز از بخشی نگری در موضوع آب تاکید کرد و ادامه داد: در این راستا همه باید بر اساس مفاهمه واحد و به صورت هماهنگ برای حل مشکلات حوزه اب اقدام کنند.
وزیر نیرو با بیان اینکه چاه های غیرمجاز باید طبق قانون تعیین تکلیف شوند، گفت: مقرر شد در دو منطقه کوچک و نمونه همه دستگاه ها با راهبری استانداری کرمان تلاش کنیم که همه کارهای ضروری و لازم انجام شود و ما در وزارت نیرو از این اقدامات حمایت می کنیم.
وی ادامه داد: هر جا اختیاری نیاز باشد، تفویض می کنیم تا طرحی اجرای شود که هم معیشت کشاورز تامین شود، هم از مهاجرت جلوگیری شود، هم کشت خارج از الگوی کشت انجام نشود و هم آب اندازه مصرف شود.
7440/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد آب سالم وزير نيرو اولويت اصلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب کنند. البته هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ است.

آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌رساند، ‌می توانند جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ اقدام کنند.

در این مرحله متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.

تبصره ۲ - قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارایه کلیه مستندات و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و متعاقباً در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره ۳ - عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر ۵ روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی سامانه خودروهای وارداتی حذف می‌گردد.

تبصره ۴ –کلیه شرکت‌های واردکننده می‌بایست مطابق آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام نمایند در صورت تاخیر در تحویل و ... قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در آیین نامه فوق خواهند شد.

تبصره ۵ - تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت‌نامی قبل متقاضی و اولویت انتخابی خودرو انجام می‌گیرد.

تبصره ۶ - آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که در مراحل قبل انتخاب خودرو انجام داده و در پرتال خود گزینه عدم تخصیص را مشاهده می‌نمایند، در صورت تمایل نسبت به خودروهای ارائه شده در جداول فوق در این مرحله خودرو جدید انتخاب کنند.

تبصره ۷ - اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می‌گیرد.

کد خبر 849448 منبع: تسنیم برچسب‌ها واردات خودرو خبر مهم خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • اهواز رکورددار آلودگی هوا / شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است
  • بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • جلوگیری از سقط عمد ۳ هزار مورد جنین سالم در کشور