Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته برخی سایت‌های خبری اخباری مبنی بر محرومیت قائم مقام و سرمربی گیتی‌پسند منتشر کرده بودند و در لیست منتشر شده نیز لک سرمربی تیم حضور نداشت اما ظاهرا سلیمانی رئیس کمیته فوتسال این خبر را تکذیب کرده و لک در این دیدار بر روی نیمکت گیتی‌پسند است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دیدار 2 تیم گیتی‌پسند اصفهان و ملی حفاری اهواز در مرحله نیمه نهایی فوتسال کشور از ساعت 16 در ورزشگاه پیروزی آغاز شد، که حواشی این دیدار به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تیم فوتسال گیتی‌پسند با سپهر محمدی، محمد کشاورز، محمد بشیری، سعید احمدعباسی، مهران عالیقدر، حسین حسینی، مهدی جاوید، مسلم اولادقباد، سعید افشاری، ویرالوز، محمدحسین درخشانی، علیرضا جوان به میدان می‌رود.

شب گذشته برخی سایت‌های خبری اخباری مبنی بر محرومیت قائم مقام و سرمربی گیتی‌پسند داده بودند و در لیست منتشر شده نیز لک سرمربی تیم حضور نداشت اما ظاهرا سلیمانی رئیس کمیته فوتسال این خبر را تکذیب کرده و لک در این دیدار بر روی نیمکت گیتی‌پسند است.

علی رغم حواشی بوجود آمده در دیدار رفت از سوی هواداران حفاری اما باشگاه گیتی پسند تلاش کرده تا جو مناسبی برای این دیدار ایجاد شود.

قائم مقام و سرمربی گیتی‌پسند از فعالیت‌های فوتسالی محروم شدند اصفهان| مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال؛ گیتی‌پسند به‌دنبال جبران رضا لک: اگر سلیمانی فنی بود، فوتسال ایران چنین شرایطی نداشت/ خیال حفاری راحت، به فکر تلافی نیستیم  سالن پیروزی در مرکز شهر اصفهان قرار دارد و حضور پرتعداد هواداران با وسیله نقلیه سبب ترافیک شده و دیگر جای پارک خودرو نیست. در محوطه بیرونی ورزشگاه علاوه بر پرچم گیتی‌پسند پرچم تیم سپاهان نیز فروخته می‌شود تا نشان دهد در این دیدار هواداران سبز و زرد فوتبال هم برای حمایت از تیم شهرشان حضور پیدا کرده‌اند.

سپهر محمدی دروازه‌بان تیم گیتی‌پسند پیش از شروع دیدار مورد تشویق هواداران سپاهان قرار گرفت، سپهر محمدی بارها اعلام کرده طرفدار تیم فوتبال سپاهان است.

انتهای پیام/ح R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان

بیست‌وهشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شرق شهرستان اصفهان از ساعات ابتدایی صبح امروز پنجشنبه کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حضور در گلزار شهدای براآن جنوبی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از محور ورودی اشکاوند و محور دشتی، حضور در کبوترآباد، کاروانسرای شهر زیار و محل احداث کلانتری، کوره‌های گچ، مزرعه گورت، رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان، مسکن مهر و اقدام ملی قهجاورستان، دیدار با منتخبان و مؤثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان، دیدار مردمی و برگزاری شورای اداری استان و شهرستان (ویژه شرق شهرستان اصفهان) از جمله برنامه‌های استاندار اصفهان در این سفر شهرستانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این بازدیدها استاندار اصفهان را همراهی خواهد کرد، همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در نشست با منتخبان و موثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان حضور خواهد داشت.

کد خبر 747762

دیگر خبرها

  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور