Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف قم گفت: مراسم اعتکاف امسال در ۶ هزار مسجد کشور با ۸۰۰ هزار شرکت‌کننده برگزار می‌شود. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حجت‌الاسلام علیرضا تکیه‌ای بعد از ظهر امروز در مراسم نشست هم‌اندیشی مسئولان ستاد‌های اعتکاف کشور با بیان اینکه امسال پایان سال97  و آغاز سال 98 متبرک به عبادت و معنویت است اظهار داشت: در گذشته اعتکاف مهجور بود ولی اکنون مراسم اعتکاف در 64 کشور دنیا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه عزت، اقتدار و افتخار کشور از برکت وجود ولی‌فقیه است بیان کرد: برگزاری این مراسم در 6 هزار مسجد کشور با 800 هزار شرکت‌کننده، امروز بعد بین‌المللی پیدا کرده است.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف قم برگزاری برنامه‌های دینی و افزایش بصیرت مردم را در رشد و پویایی آنها و مقابله با فتنه‌ها مهم دانست و گفت: برخی از خارج کشور فتنه را رقم می‌زنند و برخی نیز در داخل هم‌افزایی می‌کنند

یک کارشناس مسائل دینی در این جلسه با بیان اینکه هر چقدر برای تبلیغات دین هزینه شود، کم است افزود: رهبر معظم انقلاب اعتکاف را یکی از بهترین رویش‌های انقلاب می‌دانند. اعتکاف عبادت جامعی است که نتیجه آن نزدیکی بیشتر به خدای بزرگ است.

اعتکاف امسال با حضور بیش از 5 هزار نفر در قزوین برپا می‌شوداصفهان| ثبت‌نام شرکت در مراسم معنوی اعتکاف آغاز شدآغاز ثبت‌نام اعتکاف در آستان عبدالعظیم حسنی(ع)

فلاح‌زاده با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اقبال مردم نسبت به مستحبات به ویژه اعتکاف زیاد شده است عنوان کرد: نیاز امروز جامعه وفاق و همدلی است، البته منظور از وحدت، کار با افرادی که از مسیر انقلاب جدا شده‌اند و یا امکان برگشت ندارند نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان نیز با بیان اینکه الگوی مدیریتی رهبری در قالب انقلاب اسلامی، الگوی منحصر به فرد برای جهان اسلام و ملت‌هاست اظهار داشت: اگر این رهنمود‌ها به خوبی اجرایی شود، در پیمودن رسیدن به تمدن اسلامی سرعت منحصر به فردی خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام علی دشتکی با بیان اینکه در برنامه‌ریزی‌ها باید معنویت و اخلاق دینی را یادآور شد بیان کرد: ساختار اجتماعی نظام اسلامی، مردم هستند و هر کجا از مردم غفلت کنیم حاکمیت دینی نمی‌تواند معنا پیدا کند.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف در همدان با اشاره به اینکه اعتکاف معجونی از عبادات، اخلاق و معنویت است افزود: بیش از 93 درصد جمعیت معتکف جوان و هفت درصد بالای 45 هستند که این موضوع نشان دهنده رشد این سنت الهی است.

مهدی صلواتیان عنوان کرد: بیش از 75 درصد جمعیت معتکف را خواهران تشکیل می‌دهند. در ایام اعتکاف وسایل سمعی و بصری را از معتکفان می‌گیریم تا در خلوت خود به راز و نیاز بپردازند.

به گزارش تسنیم در این مراسم از «سیدحسن حسینی» پایه‌گذار و حامی اعتکاف در همدان، پدر شهیدان حجازی و خیر اعتکاف سید جواد حجازی، خانواده‌ شهید محمدحسین بشیری و خانواده شهید محمد غفاری تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد

استقلال و پرسپولیس رسما از مالکیت دولتی خارج شدند.

طرفداری | مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد.

10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد