Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:04:23 GMT

حوادث در اهواز 2 کشته و سه مصدوم برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۸۲۴۴

حوادث در اهواز 2 کشته و سه مصدوم برجا گذاشت

اهواز-ایرنا- مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حوادث امروز پنجشنبه در اهواز 2 کشته و سه مصدوم برجای گذاشته است.

آتش پاد علی تراب پور اموز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: واژگونی خودرو پراید ظهر امروز پنجشنبه در جاده اهواز - خرمشهر 2 کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی علت واژگونی این خودرو را سرعت زیاد اعلام کرد و گفت: فرد مصدوم برای درمان به عوامل اورژانس تحویل داده شد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: همچنین امروز پنجشنبه یک مغازه صافکاری در منطقه شیخ بهاء اهواز آتش گرفت که بر اثر انفجار دستگاه جوش در محل حادثه یک نفر مجروح شد.
تراب پور گفت: آتش در محل مهار و سرایت آن به ساختمان های دیگر جلوگیری شد.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: یک دستگاه خودرو پراید امروز در بلوار اکباتان اهواز واژگون شد که بر اثر این حادثه یک نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.
تراب پور ادامه داد: همچنین امروز آشپزخانه بیمارستان گلستان اهواز دچار آتش سوزی شد که آتش توسط ماموران آتش نشانی مهار شد و از سرایت آتش به سایر بخش های این بیمارستان جلوگیری شد، این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.
7158/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حادثه آتش نشاني اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در اثر سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امامزاده عبدالله یک‌ نفر کشته و ۹ نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  عباس نجفی در تشریح این خبر گفت: با سقوط یک دستگاه ون به دره در مسیر شهرستان صیدون به امام‌زاده عبدالله، 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات امام حسن عسکری(ع) شهرستان باغملک و 2 خودرو (آمبولانس و ست نجات) به محل اعزام شدند.

وی افزود: امدادرسانی این عملیات که بعد از ظهر امروز؛ جمعه 7 اردیبهشت رخ داد، سه ساعت به طول انجامید.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: نجاتگران پس از رهاسازی سرنشینان، هشت مصدوم را برای انتقال تحویل اورژانس دادند و یک مصدوم توسط نجاتگران به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز