Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، آیین تجلیل از دانش آموختگان و تقدیر از دانشجویان برتر علمی دانشگاه هوایی شهید ستاری با حضور امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، فرماندهان و دانش‌آموختگان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده ضمن تبریک فارغ التحصیلی دانشجویان با اشاره به بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب گفت: نقشه راه خدمتی و زندگی خودتان را از این بیانیه استخراج کنید و همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرمانده کل قوا همواره بر روی ظرفیت نیروی انسانی باکیفیت، ‌انقلابی و دانش‌مدار تأکید و امید زیادی دارند، شما عزیزان هم بکوشید تا در این راه گام بردارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقتدار کشور ما موجب تمرکز شدید و برنامه ریزی دشمنان روی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مایه نگرانی آنان است. به همین جهت دشمنان برای تضعیف قدرت ما تمام تلاش خود را بکار بسته‌اند و شما افسران آینده ساز، باید در مقابل ترفندهای مختلف دشمن از جمله؛ انتشار خبرهای دروغ، تحلیل های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت ها، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نمایی برتری های این نظام مقدس، بصیر، واقع‌بین و هوشیار بوده و سعی کنید این مسائل را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید.

وی در ادامه  گفت: یک توصیه مهم فرمانده معظم کل قوا به شما جوانان، اهتمام جدی به علم و پژوهش است. در واقع، علم و پژوهش باعث توانمندی و قدرت آفرینی است و سفارش مهم دیگر معظم له، مجهز کردن جوانان به اخلاق و معنویت، تقویت روحیه انقلابی، امیدواری به آینده و نصرت الهی و تلاش در کنار آن و پرهیز از نا امیدی کاذب است.

امیر سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه انتظار از یک افسر بسیار بالاتر از انتظار از یک دانشجو است گفت: شما همه مسایل و مبانی انضباطی و علمی و اخلاقی را آموخته‌اید و قصوری از شما پذیرفته نیست. فارغ التحصیلی از دوره‌ی دانشجویی، ابتدای کار و شروع مسئولیت پذیری شما است، سیاست و راهبرد نیروی هوایی ارتش، سرمایه گذاری روی کارکنان دلسوز به سازمان است که توان و فکر و علم‌شان را برای سازمان بکار گیرند و هزینه کنند.

وی افزود: کسی که مأموریتهای سازمان را به خوبی و رضایت‌بخش انجام دهد، سیاست قطعی و متقابل ما فراهم کردن شرایط پیشرفت او است و به معنای واقعی کلمه، ما قدردان او خواهیم بود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی فعال و دلسوز سرمایه ماست، اگر برای سازمان تلاش کنید مسیر رشد برایتان باز است و خدا به زندگیتان برکت می دهد. بنابراین مسیر رشد و پیشرفت شما در همگامی و همسویی با سیاست های اعلامی سازمان است.

گفتنی است در پایان این مراسم، با اهدای لوح و هدیه از دانش آموختگان برتر این دوره تقدیر شد.

کد خبر 4548827 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود

ایسنا/قم اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار می‌شود.

مردم قم در حمایت از نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اجتماع خواهند کرد.

این تجمع امروز پنجشنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن امام رضا(ع) حرم کریمه اهل بیت با حضور اقشار مختلف مردم قم به ویژه بانوان برپا خواهد شد.

سردار رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در این اجتماع حضور خواهد داشت و به ایراد سخن می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید