Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@11:59:39 GMT

واکنش سندرز به توهین ترامپ

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۸۲۴۹

«برنی سندرز» سناتور دموکرات آمریکایی که در رقابت‌های مقدماتی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ نامزد شده، روز پنج‌شنبه به توییت توهین‌آمیز «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا واکنش نشان داد و او را فردی نژادپرست و متقلب خواند.

ترامپ دیروز در واکنش به اعلام نامزدی سندرز، در توییتر نوشت: «برنی دیوانه همین الان وارد رقابت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موفق باشد.»

سندرز با در واکنش به این توییت نوشت: «جنون‌آمیز این است که ما رئیس‌جمهوری نژادپرست، جنسیت‌زده و متقلب داریم. ما مردم را متحد می‌کنیم و نه تنها او را شکست می‌دهیم، بلکه حیات اقتصادی و سیاسی در این کشور را هم متحول می‌کنیم.»

ترامپ در جریان رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶ هم به هریک از نامزد‌ها لقبی تحقیرآمیز داده و مدام آن‌ها را با این القاب خطاب می‌کرد. وی به «هیلاری کلینتون» نامزد وقت دموکرات‌ها در انتخابات لقب «فریبکار» داده بود.

این دومین بار است که سندرز در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شرکت می‌کند. وی در رقابت‌های دور پیشین ریاست‌جمهوری فاصله اندکی با کلینتون داشت و آنطور که گزارش‌ها بعدا نشان دادند، اگر مداخله اعضای کمیته مرکزی حزب دموکرات نبود، سندرز می‌توانست به جای کلینتون به رقابت با ترامپ بپردازد. تقریبا تمام نظرسنجی‌ها در آن زمان از شانس بیشتر سندرز در مقایسه با کلینتون برای شکست ترامپ حکایت داشت.

رقابت‌های درونی حزب دموکرات برای تعیین نامزد نهایی این حزب در انتخابات ۲۰۲۰ از چند هفته دیگر آغاز می‌شود و تاکنون بیش از ۱۰ نفر رسما برای شرکت در این رقابت‌ها کارزار انتخاباتی راه انداخته‌اند. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد سندرز فعلا پس از «جو بایدن» که احتمالا به زودی نامزدی‌اش را اعلام می‌کند، در رده دوم قرار دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برنی سندرز ترامپ سناتور آمریکایی دموکرات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد

یک روزنامه انگلیسی نوشت دونالد ترامپ برای پایان دادن به جنگ اوکراین به صورت مسالمت‌آمیز طرح مفصلی دارد، اما تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آن را ارائه نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه تایمز مدعی شد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا طرحی مفصل برای حل مسالمت‌آمیز مناقشه اوکراین دارد؛ اما قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا آن را ارائه نخواهد کرد.

یک منبع نزدیک به ترامپ که نخواست نامش فاش شود، به روزنامه تایمز گفت: (ترامپ) یک طرح دارد اما نمی‌خواهد درباره آن با شبکه‌های خبری صحبت کند، چون در آن صورت دیگر نمی‌تواند از آن استفاده کند.

به گفته این منبع، ترامپ قصد دارد برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا، پایان بخشیدن به جنگ اوکراین را در فهرست وعده‌های اصلی خود قرار دهد.

این گزارش در حالی منتشر شده که ترامپ بارها گفته است در صورت پیروزی در انتخابات می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن این جنگ را تمام کند. او همچنین در اواخر ماه میلادی گذشته گفت در صورت پیروزی در انتخابات تنها زمانی حاضر به حمایت از اوکراین خواهد شد که اروپا هم در این حمایت شریک باشد.

این روزنامه همچنین به نقل از منابع آگاه نوشت ترامپ قصد دارد در صورت پیروزی در انتخابات حداقل بودجه نظامی لازم برای کشورهای عضو ناتو را از ۲ درصد به سه درصد افزایش دهد.

منابع نزدیک به ترامپ باور دارند به نظر می‌رسد ترامپ این ایده را در پی گفت‌وگو با «آندژی دودا»، رئیس‌جمهور لهستان پرورده باشد. دودا نیز پیش‌تر خواستار افزایش چشمگیر در بودجه دفاعی ناتو شده بود و انتظار می‌رود در اجلاس آتی سران ناتو آن را مطرح کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • دوقطبی خطرناک برای بایدن/ اعتراضات دانشجویی شگفتی انتخابات را رقم خواهد زد؟
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد