Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دستگاه قضایی هیچ تعارفی با فرد یا دستگاهی ندارد و در کمال احترام هیچ اجازه‌ای هم از کسی نمی‌گیرد بلکه در برابر تخلف با اقتدار عمل می‌کند. به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی فرد در همایش مشترک کارگروه شیلاتی شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان مازندران اظهار کرد: مدیریتی که در حال حاضر در شیلات و کارگروه شیلاتی وجود دارد یک مدیریت انقلابی است و با راه‌اندازی بیش از 40 شیل گذاری به نقطه مطلوب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با انتقاد از عدم حضور مدیرکل محیط زیست، مدیرکل منابع طبیعی و مدیرکل صنعت معدن تجارت در این جلسه خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از مدیران هنوز نسبت به رشد و تکثیر طبیعی ماهی اهمیت قائل نیستند.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: در حالی که اهمیت بحث شیلات بیشتر در زمینه اجرایی است اما متاسفانه بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی در این جلسه حضور ندارند.

تقوی فرد با بیان اینکه هیچکس حق استفاده نا به جا از دریا را ندارد گفت: انتظار این است که مدیران اجرایی نسبت به این کار مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی تاکید کرد: از استاندار تا مسئولان زیربط همه باید همکاری کنند تا امر مهم تکثیر طبیعی و حفظ حقوق دریا محقق شود.

رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه فرهنگ سازی نقش مهمی در استفاده از منابع دریا دارد اظهار کرد: صدا و سیما و رسانه‌ها نقش ویژه‌ای در فرهنگ‌سازی تکثیر طبیعی ماهی دارند که می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

تقوی فرد خاطرنشان کرد: مسئولان صنعت معدن تجارت باید اقدامات لازم را درخصوص جلوگیری از برداشت شن و ماسه باید انجام دهند و تمامی برداشت‌های شن و ماسه حتی با مجوز تا نیمه اردیبشهت ماه در بسترهای رودخانه ممنوع است.

وی همچنین تصریح کرد: تمامی ادوات صیادی تا نیمه اردیبهشت ماه توقیف شود و پس از 15 فروردین در حالی که نیاز به تکثیر طبیعی ماهی داریم شیلات و برخی از صیادان به دنبال صیادی می‌روند و فکر سال‌های آینده را نمی‌کنند.

رئیس کل دادگستری مازندران در پایان گفت: دستگاه قضایی هیچ تعارفی با فرد یا دستگاهی ندارد و در کمال احترام هیچ اجازه‌ای هم از کسی نمی‌گیرد بلکه در برابر تخلف با اقتدار عمل می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟

کاربران فضای مجازی غرب مازندران متنی کوتاه با عنوان " فاجعه‌ای دیگر در البرز مرکزی؛ قطع درختان پهن پیکر در بخش کجور نوشهر" منتشر و اعلام کردند ۴۰ اصله درخت قطور و پهن پیکر در اراضی روستای منجیر این بخش توسط افرادی ناشناس قطع شده است.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس در خصوص این خبر گفت: محل قطع این درختان در مستثنیات اشخاص در نزدیکی ساختمان اداره محیط زیست منطقه قرار داشت که پارسال با مجوز اداره منابع طبیعی قطع شده است.

عبدالله شمس با تاکید بر حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی از سوی همگان از اهالی منطقه و همیاران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب منابع طبیعی، از طریق شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان