Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کلانتری یوسف آباد از دستگیری یک سارق حرفه‌ای لوازم خودرو با ۸۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهم در روز دستگیری مرتکب ۱۰ فقره سرقت ایربک خودروی ۲۰۶ شده بود.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "احمد ناصری " گفت: ساعت ۵ صبح یکم اسفندماه سال جاری ماموران انتظامی کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد هنگام گشت زنی در محدوده خیابان فکوری، متوجه تردد یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک پوشیده می‌شوند و متهم را تحت مراقبت قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم ۲ کوله پشتی نیز همراه داشت، بیان داشت: ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل می‌شوند و طرح دستگیر و مهار متهم را اجرا می‌کنند؛ ولی متهم به محض مشاهده ماموران با سرعت بالایی از محل متواری می‌شود.

سرهنگ ناصری توضیح داد: متهم که توجهی به فرمان ایست پلیس نمی‌کردند ماموران مدتی به تعقیب و گریز وی پرداخته و در نهایت ماموران برای متوقف کردن موتورسیکلت وی یک تیر هوایی شلیک و متهم که چاره‌ای جز توقف نداشت به ناچار خود را تسلیم پلیس می‌کند.

کلانتر محله یوسف آباد، عنوان کرد: با توقف موتورسیکلت و دستگیری متهم، کوله پشتی وی تحت بازرسی قرار می‌گیرد و ماموران ۱۰ فقره ایربک خودروی ۲۰۶ از کوله پشتی متهم کشف و متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به ۱۰ فقره سرقت ایربک ۲۰۶ اعتراف کرد.

وی بیان داشت: با انتقال متهم به کلانتری مشخص شد که متهم از جمله سارقان حرفه‌ای جنوب تهران می‌باشد و ایربک‌های مذکور را در فاصله زمانی یک تا ۵ صبح از خودرو‌های پارک شده در خیابان فاطمی در همان صبح دستگیری، سرقت کرده است.

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد افزود: با شناسایی تعدادی از مالباختگان و تحویل اموال کشف شده به آنان، متهم با اعتراف به ۸۵ فقره جرم مشابه برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی پایتخت شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شلیک گلوله اخبار حوادث تعقیب و گریز پلیس گشت زنی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ هادی نجفی صالح گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ و اعلام یک فقره سرقت از یک فروشگاه زنجیره‌ای در شهرک فرهنگیان، مراتب جهت دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۹ فرهنگیان با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته شخصی را در این خصوص شناسایی کردند و با تلاش ماموران، متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: متهم پس از اعتراف به ۱۰ فقره سرقت انواع مواد غذایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر، جهت بررسی بیشتر تحویل مقام قضائی شد.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: از همشهریان خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس