Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@12:45:55 GMT

دستگیری باند سرقت از تبعه خارجی در مشهد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۸۵۸۲

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اعضای باند سرقت از تبعه خارجی در مشهد دستگیر شدند. آفتاب‌‌نیوز : سردار محمدکاظم تقوی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به دستگیری اعضای باند سرقت از یک تبعه خارجی در مشهد اظهار داشت: این سرقت اواسط دی‌ماه امسال از یک تبعه خارجی در مشهد به مبلغ 200 هزار یورو صورت گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه بلافاصله تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد گفت: 2 نفر نیز در این زمینه پس از 20 روز بعد از وقوع سرقت شناسایی و دستگیر شدند.
سردار تقوی با اشاره به دستگیری چهار متهم دیگر در این پرونده طی شب گذشته عنوان کرد: در محل اختفای متهمان نیز دو قبضه سلاح کلت کمری، پنج تیغه خشاب جنگی و یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه لپ تاپ و سه دستگاه خودرو کشف شد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باند سرقت تبعه خارجی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)

 

منبع:بیسیمچی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمله با سلاح سرد در استرالیا با ۴ کشته و شماری زخمی (فیلم) گزارش تلویزیون اسرائیل از صادرات سلاح‌ های ایران (فیلم) رصد و هلاکت دو تروریست داعشی و کشف سلاح و مهمات همراه آنان (فیلم)

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد