Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@21:29:49 GMT

اوبلاک در آستانه تمدید قرارداد با اتلتیکو

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۸۶۸۶

اوبلاک در آستانه تمدید قرارداد با اتلتیکو

دروازه بان اسلوونیایی اتلتیکو پس از ماه ها چانه زنی سرانجام بر سر تمدید قرارداد به توافق رسید.

به گزارش "ورزش سه"، یان اوبلاک تابستان 2014 و پس از بازگشت کورتوا به چلسی بود که از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوست. نمایش های ضعیف او در ابتدا باعث نیمکت نشینی اش شد ولی اوبلاک به تدریج ثابت کرد که چه دروازه بان باکیفیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او را بسیاری یکی از سه گلر برتر حال حاضر دنیا می دانند و پیشنهادات زیادی نیز از تیم های بزرگ اروپایی دریافت کرده است اما پس از بازی شنبه شب گذشته مقابل رایووایکانو تایید کرد که کار تمدید قراردادش با اتلتیکو نهایی شده است.

امروز آاس و مارکا نیز ادعا کردند که طی روزهای آتی اتلتیکو رسما خبر تمدید قرارداد اوبلاک را منتشر خواهد کرد. قرارداد فعلی او تا 2021 اعتبار دارد و تا 2023 تمدید خواهد شد. بند فسخ او از 100 میلیون یورو افزایش خواهد یافت و رقم دستمزد نیز بین 10 تا 12 میلیون یورو در سال خواهد شد.

لازم به ذکر است که تمدید با اوبلاک از شروط اصلی سیمئونه برای تمدید قرارداد با اتلتیکو بود.

 

 

اتلتیکو مادرید یان اوبلاک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید یان اوبلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش در پایان دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: باید از بازیکنان پرسپولیس و همچنین هواداران که یار دوازدهم ما هستند، تشکر کنم. ما بهتر از حریف بودیم اما به آن چیزی که مستحق آن بودیم دست نیافتیم.

او ادامه داد: ما زمانی از بازیکنان کشورهای عربی ایراد می‌گرفتیم که وقت تلف کشی می‌کنند اما بازیکنان سپاهان از دقیقه ۵ بالغ بر ۲۰ بار خودشان را روی زمین انداختند و باعث کند شدن روند بازی شدند. متأسفانه ما نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و کاپیتان تیم هم باید آرامش خود را حفظ می‌کرد و از عالیشاه که بازیکن باتجربه‌ای است چنین رفتاری شایسته نبود.

درویش در خصوص توهین‌هایی که از سمت هواداران سپاهان در بین دو نیمه داده شد، گفت: جالب اینجاست که آنها با وجود میهمان بودن، میزبان را مورد توهین قرار دادند. از مسئولان هم جویا شدم و آنها گفتند اولین نارنجک از سمت سپاهانی‌ها به سمت هواداران پرسپولیس انداخته شد. امیدوارم جو به شکلی باشد که احترام را فراموش نکنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد با اوسمار ویه را تصریح کرد: از او برنامه خواسته‌ایم و به ما اعلام کرد که در بازه زمانی کنونی درگیر دیدارهای باقی مانده است و به مسائل دیگر فکر نمی‌کند و اینکه گفته می‌شد تمدید قرارداد او به نتیجه دیدار با سپاهان بستگی داشت، شایعه‌ای بیش نبود. برای من واقعاً جای سوال است که چرا ۵ هفته مانده به پایان لیگ رسانه‌ها نگران تمدید قرارداد هستند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بزرگان فوتبال آمدند و رفتند اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس ماند. اینگونه نیست که خواهش یا تمنای کسی را کنیم. این همه بازیکن عاشق پرسپولیس هستند.

کد خبر 6094713 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم