Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@15:58:38 GMT

آنکارا: هیچ فعالیتی در مدیترانه بدون ترکیه ممکن نیست

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۸۷۱۳

آنکارا: هیچ فعالیتی در مدیترانه بدون ترکیه ممکن نیست

خبرگزاری مهر: به نقل از آناتولی، مولود چاووش‌ اوغلو وزیر خارجه ترکیه در نشست بازرگانان که از طرف اتاق صنعت و بازرگانی استان آدین برگزار شد، اعلام کرد: ترکیه در بسیاری از زمینه‌ ها پیشرو بوده است. در اجرای سیاست خارجی باید اصولی، منحصر به فرد و پویا عمل کرده و به گفتمان، سازش، تنوع و بهره‌وری معتقد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبرس برای ما هم یک هدف راهبردی است و هم موضوعی ملی.

وی در این خصوص ادامه داد: در روزهای آتی با ۲ کشتی فعالیتهای حفاری را در اطراف قبرس آغاز می‌کنیم. باید کشورها و شرکت هایی که از دوردست به آن منطقه می آیند متوجه بشوند که بدون ما نمی توان هیچ فعالیتی در آنجا انجام داد. در دریای مدیترانه بدون ترکیه هیچ فعالیتی نمی تواند انجام بگیرد. هرگز اجازه چنین کاری را نخواهیم داد.

وزیر خارجه ترکیه در ادامه افزود: غربی‌ ها مدعی اند که ما تغییرِ محور داده‌ ایم، پس چطور ممکن است که آنها در منطقه حضور دارند و موجب تغییر محور نمی ‎شوند؟ آنها می خواهند ترکیه در مقابل درب اتحادیه اروپا بایستد ولی وارد آن نشود و تحت کنترل آنها باشد. ما باید در همه جا حضور داشته باشیم. از یک سو کشورهایی مانند آمریکا سیاست های تک قطبی را دنبال می کنند و از سوی دیگر جنگ تجاری و تنش در زمینه سلاح های هسته ای رو به افزایش است.

منبع: فردا

کلیدواژه: آنکارا کشتی قبرس حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان              بدون تغییر 

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان                              بدون تغییر 

ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان                + ۳۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان          بدون تغییر

دیگر خبرها

  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • ادعای ترکیه درباره شرط حماس برای کنارگذاشتن سلاح
  • ترکیه: اگر از جنگ کنونی غزه درس نگیریم، تکرار خواهد شد
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت/ اگر کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • تحریم ترکیه طی چند روز بر مصرف‌کنندگان اسرائیلی تأثیر خواهد گذاشت؟
  • ترکیه: از تمام ابزار‌ها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم
  • ترکیه: از تمام ابزارها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • محاصره اقتصادی اسرائیل در مدیترانه تکمیل می شود؟