Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-01@21:39:34 GMT

حقوق های چند میلیونی برای مشاوران آقای شهردار +جدول

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۸۸۹۲

حقوق های چند میلیونی برای مشاوران آقای شهردار +جدول

در میان اطلاعات مربوط به حقوق پایه مدیران شهرداری تهران که به تازگی منتشر شده است، بخش مربوط به حقوق پایه مشاورین شهرداری جذابیت بسیاری دارد.

این افراد که تحت عناوینی چون مشاور پارلمانی، مشاور فرهنگی و مشاور اجتماعی در دفتر شهردار تهران و یا معاونین و شهرداران مناطق مشغول هستند، حقوق‌های متفاوتی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آنچه در این میان قابل توجه است، حقوق ۶ میلیون تومانی، ولی الله شجاع پوریان مشاور فرهنگی شهردار تهران و معاون سابق فرهنگی و اجتماعی اوست که مدتی قبل به خاطر قانون منع به کارگیری بازنشستگان از ادامه فعالیت بازماند.اکنون او به دفتر شهردار تهران رفته و با حقوق ۶ میلیون تومانی ادامه فعالیت می‌دهد، اگرچه طبق قانون اشتغال بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی ممنوع است، اما به گفته قاضی سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور، بازنشستگان می‌توانند به صورت پاره وقت و حداکثر ۶۰ ساعت در ماه اشتغال داشته باشند.

اگر فرض را بر این بگیریم که شجاع پوریان بابت ۶۰ ساعت کار در ماه ۶ میلیون تومان حقوق می‌گیرد، نتیجه می‌گیریم که او برای هر ساعت کار ۱۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد.

اطلاعات سامانه شفافیت نشان می‌دهد که در حال حاضر معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران ماهانه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد.

این طور که پیداست، قانون بازنشستگی برای هر کس که بد شده، برای شجاع پوریان خوب شده است، چرا که او با خداحافظی از پست معاونت اجتماعی که حقوق آن ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است، پستی گرفته که در حال حاضر حقوق آن ۶ میلیون تومان است. البته سایر مشاورین و مدیران شهرداری تهران هم حقوق‌هایی چند میلیون تومانی می‌گیرند، که در جدول زیر می‌توان آن‌ها را مشاهده کرد.


منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار تهران اخبار شهرداری تهران اسامی مشاوران بودجه شهرداری تهران شغل اصلاح طلبان شهرداری تهران شورای شهر تهران فیش حقوقی مدیران لیست امید مدیران و مسئولان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد

شهردار بندرعباس از به روز شدن حقوق و بیمه کارگران خبرداد و گفت: طبق کار خوبی که انجام شده در شهرداری بندرعباس ابتدا کارگران حقوق و مزایا دریافت می کنند و سپس سایر کارمندان و مدیران حقوق خود را دریافت می کنند. - اخبار استانها -

مهدی نوبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: خدا را شکر هستیم توانستیم با همکاری و همراهی شورای شهر بندرعباس موفق شدیم مراسم بزرگداشت و گرامیداشتی در شان کارگران عزیز شهرداری برگزار و 2500 از کارگران شامل پاکبانان و همکاران تنظیف شهری و سایر بخش‌های شهرداری در این مراسم حاضر شدند. 

وی افزود: برای هر کارگر در این روز یک میلیون تومان پاداش در نظر گرفتیم که به حساب کارگران واریز می‌شود امیدواریم در زمینه بیمه و حقوق کارگران هم کارهای خوبی صورت پذیرفته و تلاش کردیم که مشکلات به حداقل برسد. 

شهردار بندرعباس گفت: خوشبختانه با تامین منابع توانسته ایم حقوق و بیمه کارگران را به روز کنیم که خود گام مهمی در راستای احقاق حق کارگران بود بیمه برای کارگران بسیار مهم است زیرا در سرنوشت و آینده کارگران بسیار تأثیرگذار است در همین راستا بیمه کارگران شهرداری در موعد مقرر پرداخت می‌شود تا مشکل سنوات و درمانی برای این عزیزان بوجود نیاید.   

وی تصریح کرد: طبق کار خوبی که انجام شده در شهرداری بندرعباس ابتدا کارگران حقوق و مزایا دریافت می کنند و سپس سایر کارمندان و مدیران حقوق خود را دریافت می کنند. 

نوبانی تاکید کرد: برای مجموعه شهرداری ؛کارگران و کارمندان فرقی نمی‌کنند، هر خدمت رفاهی که به عزیزان قراردادی و رسمی داده می‌شود به کارگران عزیز شرکتی نیز داده خواهد شد. 

وی تصریح کرد: اگر امروز فضای سبز شهر تغییر کرده و فضاهای عمومی شهر نظیف است و مردم از آن لذت می‌برند و حالشان خوب است ،حاصل زحمت و همت این عزیزان است. 

شهردار بندرعباس گفت: در ساعاتی از شب که همه ما به استراحت می‌پردازیم کارگران عزیز شهرداری مشغول تنظیف شهر و آماده کردن آن برای حضور روز بعد شهروندان هستند. 

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی 
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند