Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها گفت: اپلیکیشن «شهریار» شهرداری گرگان قابل بهره‌برداری در همه شهرداری‌ها است و در نظر داریم این برنامه را در شورای عالی استان‌ها برای الگوبرداری همه شهرداری‌ها در کشور مطرح کنیم. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، حسام‌الدین شهیدی در بازدید از غرفه شهرداری گرگان در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی اظهارداشت: اپلیکیشن «شهریار» شهرداری گرگان یک برنامه حرفه‌ای و پویا است که قابل بهره‌برداری در همه شهرداری‌ها است و در نظر داریم این برنامه را در شورای عالی استان‌ها برای الگوبرداری تمام شهرداری‌ها در کشور مطرح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها پس از مشاهده گزارش عملکرد شهرداری گرگان از یک سال گذشته تاکنون و برنامه‌های این شهرداری برای سال آینده تاکید کرد: نگاه دوراندیش شهردار گرگان در توسعه همه جانبه شهر بدون شک آینده روشنی را برای گرگان رقم خواهد زد.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات بسیار خوب شهرداری گرگان تهیه اپلیکیشن «شهریار» برای استفاده از ظرفیت شهروندان در رفع مشکلات و نواقص شهری است که این نشان دهنده تفکر عمیق مدیریت در شهرداری گرگان است.

اتوبوس‌های خریداری شده شهرداری بیرجند تعیین تکلیف شدندسامانه شفافیت شهرداری تهران که سعی در مخفی کردن برخی از دریافتی‌ها داردآغاز تحول در شهرداری‌ها همگام با دهه پنجم انقلابمهدی پاشازاده سرمربی شهرداری ماهشهر شد

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها با جامع و کامل دانستن این  اپلیکیشن گفت: در نظر داریم این اپلیکیشن را در شورای عالی استان‌ها مطرح کرده تا بتوانیم آن را برای استفاده همه شهرداری‌های کل کشور معرفی کنیم.

شهیدی بیان کرد: تجربه‌های مدیریت شهری در شهرداری گرگان بسیار کاربردی است و گرگان نشان داد از مدیران و جوانان فکور، با تجربه و عمل‌گرا برخوردار است و تبادل تجربه با گرگان به سود همه شهرداری‌های کشور است.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،روند عملیات اجرایی ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه به مساحت بیش از ۱۰۰۰ مترمربع و با پیش‌بینی ظرفیت اسمی ۱۰۰ نفر همچنان ادامه دارد .

گرمخانه شهرداری ارومیه با هدف ساماندهی افراد بی پناه طراحی شده و هم‌اینک با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۸ درصد در مرحله اجرای‌ نمای ساختمان قرار دارد.

برای ساخت این پروژه در محل جاده سرو  که از سوی معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری ارومیه انجام می‌گیرد تاکنون در حدود  ۴۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

دیگر خبرها

  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری