Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، مجمع سالیانه هیئت کشتی خراسان جنوبی به ریاست رضایی نایب رئیس و لایق  دبیر فدراسیون کشتی ایران و مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و اعضای مجمع و ورزشکاران برگزار شد.

علیرضا رضایی نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران نیز در مراسم بیان کرد: خراسان جنوبی انسان های با کمال و با طراوتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ورزش و کشتی رشته ای خاص و سنگین است افزود: برخی از باشگاه های تهران از وضعیت خوبی برخوردار نیستند. رضایی با تاکید براینکه کشتی ورزشی مربی محور است و باید مربیان به روز باشند گفت: در اتقاء مربیگیری فدراسیون این آمادگی را دارد تا هر خواسته ای را با دید مثبت انجام دهید. دبیر فدراسیون کشتی ایران با بیان اینکه دانشگاه ها، نیروی های مسلح و آموزش پرورش می تواند توسعه ورزش را به همراه داشته باشند تاکید کرد: آموزش و پرورش یکی از کلیدی ترین بخش ها است که می تواند پرچم ورزش ها را تا چندین سال بالا داشته باشد. وی با بیان اینکه نیروی های مسلح یکی دیگر از بخش های است که می تواند کشتی گیران جدید را جذب کند بیان کرد: دانشگاه های خوبی خراسان جنوبی زبان زد است و در سطح ارتقاء ورزش کشتی می تواند کمک شایسته ای کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش ایران خراسان جنوبی رئیس فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • مهم‌ترین رسالت استادان جهاد تبیین است
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت، به خودرو‌ها آسیب می‌زند
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)