Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@11:49:03 GMT

کرملین: همکاری نفتی با عربستان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۹۳۵۱

کرملین: همکاری نفتی با عربستان ادامه دارد

مسکو - ایرنا - سخنگوی رئیس جمهوری روسیه با بیان اینکه کشورش با عربستان در حوزه انرژی همکاری های گسترده ای را آغاز کرده است، اظهار داشت که این همکاری ها ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، دیمیتری پسکوف روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در واکنش به پرسشی در خصوص صحبت های تلفنی ولادیمیر پوتین با ملک سلمان پادشاه عربستان این مطلب را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی رئیس جمهوری روسیه افزود: رهبری روسیه و عربستان سعودی، کارایی همکاری های دو کشور در بازارهای انرژی بین المللی را عالی ارزیابی می کنند.
پسکوف خاطرنشان کرد: از این رو همکاری های روسیه و عربستان سعودی در بازارهای جهانی انرژی ادامه خواهد یافت.
وی در واکنش به زمان سفر احتمالی پوتین به عربستان سعودی نیز گفت: این مساله از طریق کانال های دیپلماتیک دو کشور در حال پیگیری است.
گفتنی است، روسیه و عربستان سعودی در دو سال اخیر برای جلوگیری از کاهش بهای نفت در بازار جهانی با یکدیگر همکاری کرده اند.
این دو کشور در چارچوب اوپک پلاس (سازمان اوپک و برخی تولید کنندگان نفت غیراوپکی) همکاری های خود را در عرصه تولید نفت ادامه می دهند.
پادشاه عربستان بیش از یک سال است که از پوتین دعوت کرده تا به کشورش سفر کند اما هنوز دو طرف در خصوص زمان سفر پوتین به ریاض توافق نکرده اند.
اروپام*391*1346**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي روسيه پوتين عربستان سعودي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با شمارش تمامی آرا؛ پوتین با قاطعیت در کرملین ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه روز دوشنبه اعلام کرد: با شمارش ۱۰۰ درصد آرا «ولادیمیر پوتین» با کسب ۸۷.۲۸ درصد آرا پیروز این دوره از انتخابات ریاست جمهوری روسیه شد.

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه همچنین اعلام کرد که «نیکولای خاریتونوف» معاون حزب کمونیست روسیه ۴.۳۱ درصد، «لئونید اسلوتسکی» رئیس کمیته امور بین الملل مجلس دوماً با ۳.۲۰ درصد، «ولادیسلاو داوانکوف» ا ز حزب «شخصیت‌های جدید»، ۳.۸۵ درصد آرا را به دست آورده اند.

انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه از روز جمعه آغاز شد و تا دیروز (یکشنبه) ادامه داشت. این نخستین بار در تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری روسیه بود که فرایند اخذ رأی طی ۳ روز انجام می‌شد.

کد خبر 6058263

دیگر خبرها

  • بن‌سلمان پیروزی پوتین در انتخابات را تبریک گفت
  • پوتین: همکاری با پارلمان برای توسعه روسیه را ادامه می‌دهیم
  • عراق صادرات نفت خام خود را به ۳.۳ میلیون بشکه کاهش می‌دهد
  • پوتین با قاطعیت در کرملین ماند
  • با شمارش تمامی آرا؛ پوتین با قاطعیت در کرملین ماند
  • پوتین: مرگ ناوالنی غم‌انگیز بود
  • «ولادیمیر پوتین مُرده و کرملین دهه‌هاست از بدل استفاده می‌کند»
  • غول‌های انرژی در حال مکیدن گاز در میادین مشترک هستند!
  • رمز پیروزی پوتین در اوکراین
  • دورنمای مناقشه میدان گازی آرش/ غول‌های انرژی در حال مکیدن گاز در میادین مشترک هستند!