Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@11:29:03 GMT

دستگیری باند سارقان خشن در گوهردشت+عکس

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۹۴۰۲

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع یک فقره کیف قاپی توسط یک‌دستگاه خودروی پراید سفید رنگ در منطقه رجایی شهر کرج موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: چند روز گذشته نیز در فضای مجازی کلیپی مبنی بر کیف قاپی توسط یک‌دستگاه خودرو از یک خانم منتشر شد که پس از سرقت وی را چندین متر با خود کشیده و این خانم به شدت مجروح می‌شود پخش شد که پلیس نیز بلافاصله عملیات شناسایی سرنشینان خودرو را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی نشان کرد: در تحقیقات ویژه پلیس مشخص شد خودرو پراید سرقتی بوده و سارقان پس از رها کردن این خودرو پراید با خودروی سمند سرقت شده دیگر به اقدامات مجرمانه خود ادامه دادند.

سرهنگ نادر بیگی افزود: با انجام کار اطلاعاتی سه سارق دستگیر و در بازجویی‌ها اذعان کردند که توسط سه خودروی سرقتی پراید مشکی، پراید سفید و سمند اقدام به سرقت کیف دستی خانم‌ها می‌کردند.

وی گفت: با دستور دادستان استان البرز تصاویر سارقان بدون پوشش منتشر تا چنانچه شهروندان با این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند جهت اعلام شکایت به پلیس آگاهی استان البرز به آدرس میدان طالقانی ابتدای بلوار تعاون مراجعه کنند.

رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به اینکه بیشترین طعمه این سارقان خانم‌ها هستند، از عموم شهروندان خواست که مراقب کیف دستی خودهنگام عبور از خیابان باشند و از حمل پول زیاد و اشیای قیمتی خودداری کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سارقان خشن گوهردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان