Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@02:09:10 GMT

دروغگو کیست شما یا ترامپ؟

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۹۴۳۸

دروغگو کیست شما یا ترامپ؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، محمد البلداوی نماینده وابسته به فتح در پارلمان عراق، دولت آمریکا را به مغالطه گویی درباره تعداد نیروهای این کشور در عراق متهم کرد.

وی افزود: نماینده دولت آمریکا در جریان نشست بین المللی مبارزه با تروریسم در بغداد مدعی عدم وجود نیروهای آمریکایی در عراق شد که با مواضع قبلی آنها در تضاد است و مغالطه محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البلداوی تاکید کرد: دولت آمریکا گاهی می گوید که نیروهای رزمی در عراق دارد و گاهی ادعا می کند که نیرویی ندارد. اگر آنگونه که آنها ادعا می کنند نیرویی ندارند پس چرا ترامپ رئیس جمهور آمریکا به شکل محرمانه به نیروهای کشورش در پایگاه عین الاسد سر می زند؟

وی افزود: ترامپ گفته که آمریکا بزرگترین پایگاه نظامی در عراق دارد و مبالغ زیادی صرف آن شده است و هدفش نظارت بر ایران است؛ با این تفاسیر یا رئیس جمهور آمریکا دروغ می گوید یا نمایندگان دولت آمریکا در عراق دروغ می گویند.

کد خبر 4548890

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا پارلمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله عراق: دولت نباید به نیروهای اشغالگر آمریکایی مصونیت بدهد

رئیس دفتر امنیتی در گردان‌های حزب‌الله عراق، تاکید کرد که «برکناری رهبران یا جایگزینی افراد دیگر در سازمان الحشد باید با تصمیم داخلی صورت گیرد. وی همچنین به دولت و چارچوب هماهنگی نسبت به «اعطای مصونیت به ارتش نیروهای اشغالگر آمریکایی» هشدار داد.

به گزارش ایسنا، ابوعلی العسکری، رئیس دفتر امنیتی در گردان‌های حزب‌الله عراق عصر جمعه تاکید کرد: آنچه الحشد الشعبی در اختیار دولت و مردم قرار داد، مستلزم دفاع از آن و احترام به رهبران آن است.

براساس گزارش شبکه المیادین، ابوعلی العسکری در بیانیه‌ای در صفحه تلگرام خود با تاکید بر اینکه «برکناری رهبران یا جایگزینی دیگران در الحشد باید با تصمیم درون سازمان الحشد الشعبی صورت گیرد»، عنوان کرد که در غیر این صورت «اشتباهی بزرگ تلقی خواهد شد».

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از ایجاد تفرقه در نهاد قانونگذاری، «نباید یک شخصیت جنجالی به ریاست مجلس نمایندگان منصوب شود». وی افزود: «رئیس مجلس نمایندگان عراق باید مطابق با توافقات قبلی و هنجارهای تعیین شده انتخاب شود.»

ابوعلی العسکری به دولت، چارچوب هماهنگی و دست اندرکاران بخش پایان دادن به اشغال عراق نسبت به «اعطای مصونیت به نیروهای اشغالگر» هشدار داد و افزود در غیر این صورت «درهای جهنم باز خواهد شد».

وی گفت: نیروهای اشغالگر در زمین و آسمان رفتار خود را تغییر نداده‌اند بلکه حتی اظهارات آنها همچنان حکایت از فرار برای خریدن زمان و ماندن در کشور دارد.

ابوعلی العسکری همچنین خاطرنشان کرد: «کسانی که در زمینه جمع‌آوری اطلاعات فعالیت می‌کنند باید «ارائه اسناد و اعترافاتی را آغاز کنند که تاکید می‌کند اربیل یک لانه جاسوسی توطئه‌آمیز است که برای آسیب رساندن به امنیت عراق تلاش می‌کند و پایگاه پیشرفته رژیم صهیونیستی در عراق محسوب می‌شود.»

وی افزود: مسعود بارزانی رئیس سابق اقلیم کردستان عراق باید بفهمد که ما حاضریم او را تنبیه کنیم و او را به نقطه اول برگردانیم و بداند که کار پارستان لو رفته است.

همچنین ابوعلی العسکری تهدید کرد که «ترور شهید سردار ابوباقر الساعدی در نزدیکی منزلش و در یک منطقه مسکونی و کشته شدن فرزندان ما، هزینه‌های زیادی دارد که باید پرداخت شود».

ابوباقر الساعدی، از رهبران گردان‌های حزب‌الله عراق، معروف به «ابو باقر دیالی» در فوریه گذشته در تهاجم آمریکایی‌ها که یک خودروی غیرنظامی را در شرق بغداد، پایتخت این کشور هدف قرار داد، به شهادت رسید.

اخیراً عراق شاهد مذاکراتی است که همچنان با طرف آمریکایی در خصوص حضور ارتش و نیروهای ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق ادامه دارد.

در این رابطه مقاومت اسلامی عراق گفت: فرصت روزهای گذشته برای مردم، دوستان و طرف‌های مسؤول عراق آشکار شد که دشمن اشغالگر پستی و خیانت خود را رها نمی‌کند و فقط زبان سلاح را می‌فهمد.

مقاومت اسلامی ضمن قدردانی از مواضع مخالفان هژمونی خارجی، نسبت به عواقب اعطای مصونیت به هر قدرت خارجی به هر بهانه‌ای و هرگونه تعهد دولت یا دستگاه‌های امنیتی آن برای حفاظت از این متجاوزان قاتل هشدار داد به طوریکه اگر این اتفاق بیفتد، خیانت تاریخی به عراق و خون شهدای آن است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • ترامپ از نتانیاهو خواست به جنگ غزه پایان دهد
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید برود؟
  • اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟
  • بایدن سلامت روانی ترامپ را زیر سوال برد
  • ترامپ: برنده نشوم، حمام خون به‌ راه خواهد افتاد!
  • ترامپ به «سیا» برای بی‌اعتبار کردن چین مجوز داد
  • گزارش تازه عراق از پایگاه‌های گروه‌های مخالف ایران
  • واقعیت مذاکرات عراقی-آمریکایی؛ تغییر در نقش ائتلاف بین‌المللی یا خروج آن؟
  • حزب‌الله عراق: دولت نباید به نیروهای اشغالگر آمریکایی مصونیت بدهد