Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: دوست داشتم هواداران گیتی‌پسند حرمت ما را نگه دارند، البته در اهواز هم اتفاقاتی رخ داد که ما از آن حمایت نمی‌کنیم. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدرضا داودی‌نژاد شامگاه پنجشنبه پس از شکست تیمش برابر گیتی‌پسند در نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیریت ملی حفاری در این فصل بسیار با ما همراه بود و بازیکنان جوان و بومی تیم را تا به این جای کار همراهی کرد و امیدوارم پاسخ زحماتشان را داده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تلاش می‌کنیم در فصل آینده یک تیم قدرتمند را راهی لیگ برتر کنیم. این بازیکنان بومی سعی دارند تا قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارند و سرمربی تیم ملی این بازیکنان جوان را جایگزین بازیکنان فعلی تیم ملی کند. امیدوارم تیم‌ها بازی‌ها را فنی ببرند و نیاز به برخی کارها نباشد.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز خاطرنشان کرد: همه می‌گویند اصفهان مهد تمدن و فرهنگ است اما من امروز چنین چیزی ندیدم. به عنوان کسی که هر سال به استان اصفهان می‌آیم دوست داشتم هواداران گیتی‌پسند حرمت ما را نگه دارند، البته در اهواز اتفاقاتی رخ داد که ما از آن حمایت نمی‌کنیم. ما موضوع اصلی این هواداران هستیم و تا ما موضوع ندهیم هوادار نمی‌تواند انشا بنویسد.

وی تصریح کرد: متاسفم که این اتفاقات رخ داد و تیمی که چندین ملی‌پوش و یک سرمربی با تجربه دارد نیاز به این کارها ندارد. باید بازی را از نظر فنی ببرند، تعجب می‌کنم که چنین کارهایی می‌کنند تا بزرگ شوند. این همه مدال و جام قهرمانی دارید که به کجا برسید.

داودی‌نژاد بیان کرد: دل من پر است و از کسانی که از جنس خودمان هستند می‌خواهم حرمت همدیگر را نگاه داریم. این را قبول ندارم که بگویند ما کاره‌ای نبوده‌ایم. عالیقدر 3 سال در استان ما بود و به تیم ملی رسید و آیا این جواب زحمات ماست؟ این رفتارها نمکدان شکستن است یا شجری 80 میلیون قرارداد بسته و پیروز شده اما آیا به خوزستان نمی‌آید؟

وی گفت: اتفاقاتی هم در خوزستان رخ داد و باید فرهنگ‌سازی شود تا دیگر تکرار نشود، اما ما در خوزستان ادعای این را نداریم که مهد تمدن و فرهنگ هستیم. عراقی‌زاده (قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند) از ابتدای هفته مصاحبه‌هایی داشت در صورتی که ایشان یک مسئول است و باید مدیریت کند و حاشیه درست نکند.

اصفهان| هواداران گیتی‌پسند در نیمه دوم بدون حاشیه نماندندگیتی‌پسند 5 ـ ملی حفاری اهواز صفر؛ گیتی‌پسند در نیمه دوم بازی کار را قاطعانه تمام کرد‌اصفهان| محرومیت سرمربی گیتی‌پسند صحت ندارد؛ لک بر روی نیمکت گیتی

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز اظهار داشت: به گیتی‌پسند تبریک می‌گویم که ما را هم بردند، بچه‌های متولد 79 و 78 را بردند و این را هم در ویترین افتخارتشان بگذارند اما به کجا می‌خواهند بروند؟ آیا اگر به استان خوزستان آمدند کسی هست که جواب سلام آنها را بدهد، اما ما را همه همراهی می‌کنند. امیدوارم فدراسیون فکری کند و همه مسائل تنها برگزاری مسابقات نیست و امیدوارم شأن و منزلت ما حفظ شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا درباره اتفاقات اهواز سکوت می‌کنید و اینکه آیا تهدید شما به معنای این است که هنوز در فکر انتقام هستید، افزود:  من مربی هستم و مدیری که از ابتدای هفته مصاحبه کرده و حاشیه درست می‌کند به دنبال چیست؟ شما اگر واقعا مدیر هستید از نظر فنی پیروز شوید. در اهواز ما گل زدیم که هواداران ترقه زدند و فشار روی تیم شما بوده است، ما گل زدیم که ترقه زدند و بطری پرتاب کردند و اگر غیر از این بود من از همه عذرخواهی می‌کردم.

داودی‌نژاد درباره اینکه آیا موافق برگزاری مسابقات به صورت پلی‌آف است یا خیر، خاطرنشان کرد: فوتسال ما تیم سوم دنیاست و برای اینکه در این رده بماند باید این اتفاقات رخ دهد و بازیکنان ما از نظر بدنی آماده‌تر شوند اما به این قیمت خیر. از سرمربی تیم ملی انتظار دارم که حداقل کار فرهنگی هم انجام دهد تا بازیکن ملی‌پوش شأن و منزلت خودش را حفظ کند.

وی تصریح کرد: ما 2 ملی‌پوش داشتیم اما هیچ حرکت بدی انجام ندادند، اما چگونه می‌شود که ملی‌پوش گیتی‌پسند در اهواز به هوادار ما  پرخاش می‌کند؟ ایران سرای ماست اما امیدوارم این پیروزی برای گیتی‌پسند شیرین باشد که فکر نمی‌کنم این‌طور باشد.

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز بیان کرد: امروز سایت فدراسیون اعلام کرده بود که لک محروم است. دلیل این محرومیت به دلیل دامن زدن به همین حواشی است، امیدوارم فکری به حال این مسئله شود.

انتهای پیام/

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد

یورگن کلوپ امیدوار است لیورپول با آرنه اسلوت موفق شود. 

طرفداری | یورگن کلوپ کمتر از یک ماه دیگر لیورپول را ترک می‌کند. 

در حالی که 4 بازی تا پایان دوران یورگن کلوپ در لیورپول باقی مانده است، قرمزها امشب با جانشین او به توافق رسیدند. آرنه اسلوت هلندی از فصل آینده به عنوان سرمربی جدید آنفیلد ایفای نقش خواهد کرد. سرمربی آلمانی در گفت‌وگوی اختصاصی با TNT، پیرامون آینده لیورپول صحبت کرده است:

چیزی که در مورد آرنه اسلوت دوست دارم، علاقه او برای حضور در لیورپول است. این که او می‌خواهد سرمربی باشد، خیلی خوب است. دقیقا همان چیزی که باید باشد. حس و حال مثبث را دوست دارم. مردم می‌گویند اگر اسلوت سرمربی باشد، خوشحال خواهند بود. لیورپول باشگاه فوق‌العاده‌ای‌ست که سزاوار یک سرمربی پرانرژی، با دانش و فوتبال خیلی خوب است. این چیزیه که در موردش آگاهی دارم. من او را شخصا نمی‌شناسم. اما می‌دانم که تیمش فوتبال خیلی خوب و هیجان انگیزی بازی می‌کند. تماشای تیمش را دوست داشتم. 

کلوپ ادامه داد:

هر چه‌قدر باشگاه طی سال‌های آینده در دستان مناسبی باشد، برای من بهتر است. من همه‌چیز را دنبال می‌کنم و هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد. اگر لیورپول قهرمان شود و من مزاحم نباشم، برای تماشای اتوبوس قهرمانی همین اطراف حضور خواهم داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!