Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:50:25 GMT

لیگ کشتی کلاسیک بانوان در پایان راه

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۹۶۹۴

لیگ کشتی کلاسیک بانوان در پایان راه

فصل چهارم و پایانی لیگ کشتی کلاسیک بانوان فردا( جمعه) برگزار و قهرمان اولین دوره برگزاری لیگ در این رشته نوپا مشخص می شود.

به گزارش ایسنا، مراسم قرعه کشی فصل چهارم و پایانی رقابت‌های لیگ کشتی کلاسیک بانوان کشور عصر امروز (پنج شنبه) برگزار شد و تیم‌ها در یک گروه چهارم تیمی به شرح زیر قرار گرفتند.
شهر ما مشهد_ مشاور املاک نور مازندران،
مجتمع ورزشی حمید سوریان تهران_ فرزند اورامانات کرمانشاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت تیم‌های حاضر در لیگ از ساعت ۱۰:۳۰ فردا (جمعه) در محل خانه کشتی محمد بناء مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

بر اساس دستورالعمل برگزاری مسابقات، تیم قهرمان چهار فصل باشگاهی خواهد بود که بیشترین امتیاز را در چهار دوره (فصل) برگزاری این رقابت‌ها بدست آورده باشد.

در فصل نخست این مسابقات تیم‌های کافه کاله نور، باغچه مینو و شرکت عمران گلبهار به عنوان‌های اول تا سوم رسیدند، در فصل دوم تیم‌های مشاور املاک قهرمانان نور، شهرما شهرداری مشهد و مجتمع ورزشی حمید سوریان به ترتیب اول تا سوم شدند و در فصل سوم تیم‌های مشاور املاک قهرمانان نور، مجله دنیای کشتی و مجتمع ورزشی حمید سوریان به ترتیب عنوان‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشتی کلاسیک بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی