Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا پوریوسف روز پنجشنبه در اولین همایش مناسب سازی محیط شهری ویژه توانیابان در نیشابور افزود: در بخش فضاهای عمومی استان خراسان رضوی میزان مناسب سازی برای معلولین بسیار کمتر است.
وی اظهار داشت: در بخش اماکن گردشگری نیز وضعیت بسیار وخیم است و در طراحی فضاهای اماکن فرهنگی، آموزشی و درمانی نیازمند توجه بیشتر همه ارگانها و ادارات هستیم تا معلولین و توانیابان نیز از خدمات مناسب بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بدون اشاره به مبلغ اعتبارات گفت: اعتبارات امسال بهزیستی استان نسبت به سال گذشته 14درصد افزایش داشته و در سال آینده با احتساب اعتبارات هدفمندی یارانه ها این میزان به 40 درصد می رسد.
پوریوسف افزود: میزان طلاق در استان طی سال جاری نسبت به سال گذشته کمتر از یک درصد افزایش و میزان ازدواج نیز کاهش داشته است.
وی بدون اشاره به میزان کاهش ازدواج در استان اظهار داشت: طی سالهای 95 و 96 به رغم افزایش میزان طلاق در کشور شاهد کاهش طلاق در استان خراسان رضوی بودیم.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
9869 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 ازدواج استان خراسان رضوی طلاق گردشگری هدفمندی یارانه ها 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت صعودی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، پس از افزایش قیمت رسمی فروش نفت خام عربستان سعودی برای عرضه به مشتریانش در ماه ژوئن و کاهش امیدواری به برقراری آتش‌بس در غزه و درنتیجه بالاگرفتن تنش‌ها در منطقه نفت‌خیز خاورمیانه، قیمت معامله‌های آتی نفت خام روز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت‌) افزایش یافت.

قیمت معامله‌های آینده نفت خام شاخص برنت دریای شمال روز دوشنبه تا ساعت ۸ و ۵۹ دقیقه به وقت گرینویچ با ۷۳ سنت یا ۰.۹ درصد افزایش به ۸۳ دلار و ۶۹ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال، نفت خام شاخص وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) روز دوشنبه با ۸۴ سنت یا ۱.۱ درصد افزایش، با قیمت ۷۸ دلار و ۹۵ سنت برای هر بشکه معامله شد.

معامله‌های آینده هر دو نوع نفت خام شاخص هفته گذشته بیشترین کاهش را در سه ماه اخیر ثبت کرد. پس از آنکه سرمایه‌گذاران داده‌های ضعیف مربوط به اشتغال در ایالات‌متحده و زمان‌بندی احتمالی کاهش نرخ بهره بانکی بانک فدرال رزرو آمریکا را ارزیابی کردند، قیمت نفت خام برنت بیش از ۷ درصد و نفت خام آمریکا ۶.۸ درصد کاهش یافت.

صرف ریسک ژئوپلیتیکی در قیمت‌های نفت هم با آغاز مذاکرات برای برقراری آتش‌بس در غزه کاهش یافت.

تونی سایکامور، تحلیلگر بازار در مؤسسه آی‌جی، گفت: اخبار مربوط به تصمیم رژیم صهیونیستی به گسترش عملیات در رفح، احتمال توافق آتش‌بس را از مسیر خود خارج و تنش‌های ژئوپلیتیکی خاورمیانه را دوباره شعله‌ور می‌کند. همچنین، هم‌زمان با بالارفتن قیمت‌های نفت، عربستان سعودی هم قیمت‌های رسمی فروش نفت خام خود را به مشتریان آسیایی، اروپای شمال غربی و مدیترانه در ماه ژوئن افزایش داد که این اقدام نشان‌دهنده پیش‌بینی رشد تقاضا در فصل تابستان است.

وارن پترسون، رئیس بخش تحقیقات کالای مؤسسه آی‌ان‌جی، در یادداشتی بیان کر: پس از افت بیش از ۷.۳ درصدی قیمت‌های نفت در معامله‌های هفته گذشته به‌دلیل کاهش تنش‌های ژئوپلیتیکی، نفت خام شاخص برنت هفته معاملاتی جدید را با شرایط بهتری آغاز کرد و با افزایش قیمت همراه شد.

وی افزود: این رویداد پس از آن صورت می‌گیرد که هم‌زمان با کاهش عرضه نفت در سه ماهه دوم سال جاری میلادی، عربستان سعودی قیمت‌های رسمی فروش نفت خام را برای عرضه به بیشتر مشتریان خود در ماه ژوئن افزایش داد.

کد خبر 6098449 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • طرح‌های مهم تأمین و انتقال آب به تهران در پیچ و خم اعتبارات
  • ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • قیمت نفت صعودی شد
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان در سال گذشته
  • کاهش ازدواج و طلاق در کردستان طی سال گذشته
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن