Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان گفت:  سومین جشنواره شعر و موسیقی عاشیقلار ارسباران به میزبانی شهرستان ورزقان در فروردین ماه سال 98 برگزار می شود. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مجتبی صادقی اظهارکرد: ارج نهادن به مقام هنرمندان و نویسندگان ، تولید آثار فاخر در شاخه شعر و موسیقی ، حمایت از موسیقی بومی محلی ، ارج نهادن به آداب و سنن روستایی ، ایجاد فضای نشاط و شادابی در بین مردم از جمله مهمترین اهداف این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی گفت: شناسایی هنرمندان برجسته ، حفظ آداب و رسوم منطقه ارسباران ، آشنایی با موسیقی های بومی محلی و شناساندن مناطق زیبای ارسباران را از دیگر اهداف این جشنواره و زمینه ای برای رشد و ارتقای فرهنگ و هنر این مناطق می باشد. 
 صادقی افزود: این جشنواره با موضوع  مدح  ستایش پیامبر (ص)  ائمه اطهار(ع) با حضور شهرستان های ورزقان ، اهر ، هریس ، کلیبر ، جلفا ، خداآفرین ، هوراند برگزار خواهد شد.     وی گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 18 فروردین 98 در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره به آدرس شهرستان ورزقان ، خیابان امام، خیابان دانش، جنب دادگستری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان و یا به پست الکترونیکی varzeghan.azarsh@farhangmail.ir   ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۵۵۲۷۶۱ -041 تماس حاصل فرمایند.     رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان در خصوص شرایط شرکت در جشنواره تشریح کرد:  آثار ارائه شده در سایر جشنواره ها حائز رتبه نشده باشد. 
وی ادامه داد: حداکثر 2 اثر در هر بخش پذیرفته می شود و آثار ارسالی به شرکت کنندگان عودت داده نخواهد شد. 
وی افزود: آثار موسیقی بصورت لوح فشرده و با معرفی نفرات  و نام اثر پذیرفته می شود و حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه الزامی می باشد.     مجتبی صادقی گفت: مراسم اختتامیه سومین جشنواره  منطقه ای شعر و موسیقی عاشیقلار ارسباران به میزبانی ورزقان در 28 فروردین ماه سال 98 برگزار خواهد شد .     گفتنی است این جشنواره  در دو مرحله در سالهای 96 و 95 نیز به میزبانی شهرستان ورزقان برگزار گردیده بود.    انتهای پیام
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اداره فرهنگ و ارشاد شعر شماره تلفن فرهنگ و هنر موسیقی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر شهرستان ساوجبلاغ در هفت محور تخصصی قرآن و عترت، ورزشی، فرهنگی و هنری، اقتصادی، اجتماعی، ایثار، شجاعت و فداکاری و علمی و پژوهشی و دو بخش جوان و نوجوان برگزار می‌شود.

در این مراسم که در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن سینمای ۹ دی شهر هشتگرد برگزار می‌شود، از نفرات برگزیده بر اساس نظر داوران تجلیل به عمل می‌آید و به تمامی نفرات شرکت کننده در جشنواره گواهی حضور اعطا می‌شود.

میهمانان ویژه این مراسم، استاندار البرز، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان بوده و حضور برای عموم مردم شهرستان ساوجبلاغ آزاد است.

کد خبر 6097823

دیگر خبرها

  • جشنواره چومچه خاتون در شهرستان کوثر برگزار می‌شود
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • نوای خوشِ هزار دف؛ از کردستان تا سراسر ایران
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران