Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد از امضای تفاهم‌نامه با سازمان برنامه و بودجه کشور برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، پرویز فتاح در نشست با استاندار سیستان و بلوچستان افزود: عدم استقبال مددجویان باعث شده که تنها ۶۲ درصد از تسهیلات اشتغال در سیستان و بلوچستان جذب شود؛ درحالیکه متوسط کشوری بیش از ۹۰ درصد است و حتما نیاز به فرهنگ‌سازی و ترغیب مددجویان دارد؛ چراکه تسهیلات کمیته امداد بطور صددرصد قرض الحسنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز فتاح گفت: در مجموع در چندماهه اخیر تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان وام پرداخت شده است.

وی افزود: خشکسالی‌های استان  و اوضاع اقتصادی کشور موجب شده جامعه هدف ما در استان سیستان و بلوچستان به ۱۵۵ هزار خانوار افزایش پیدا کند. این در حالی است که برنامه ما این بود که این تعداد به زیر ۱۰۰ هزار خانوار کاهش پیدا کند.

فتاح خاطرنشان کرد: مسکن محرومان اصلی‌ترین مسئله کمیته امداد در سیستان و بلوچستان است و در همین راستا در جلسه‌ای که امروز با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار خواهد شد، تفاهم نامه ساخت مسکن تا بیش از ۱۰ هزار واحد به امضا می‌رسد.

وی افزود: در راستای تامین و ساماندهی مسکن محرومین برنامه‌ریزی خوبی برای استان انجام شده که امیدواریم با تثبیت اوضاع اقتصادی کشور و همکاری مدیران استانی وضعیت فعلی بهبود یابد.

فتاح در پایان گفت: کمیته امداد امام خمینی تلاش دارد هماهنگی و تعامل لازم را هم در سطح ملی و هم در سطح استانی با دولت داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان سیستان و بلوچستان اشتغال خشکسالی سیستان و بلوچستان کمیته امداد امام خمینی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

دریافت 54 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6087054

دیگر خبرها

  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی