Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک و جمعی از مسئولان محلی و استانی در این آئین حضور داشتند.
500 میلیون دلار حجم سرمایه گذاری در فاز نخست این طرح است و ایجاد زنجیره ارزش از گاز طبیعی متان از اهداف طرح می باشد.
این طرح در فاز نخست ظرفیت تولید 200 هزار تن را دارد و با توسعه آن در فازهای بعدی به بیش از یک میلیون تن در سال خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایجاد منطقه اقتصادی ویژه انرژی با هدف تولید محصولات متنوع پتروشیمی و صنایع دستی پایین دستی از دیگر اهداف این طرح اقتصادی است.
27 مترمکعب در ساعت آب برای این طرح نیاز است که از منابع رودخانه کرخه تامین می شود.
شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان قرار گرفته است.
این شهرستان با برخورداری از سه سد مهم کشور از قطب های اقتصادی کشور به شمار می رود.
7281/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 انرژی پتروشیمی رودخانه کرخه سرمایه گذاری گاز 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،در آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ شهرستان سمنان، حجت الاسلام و المسلیمن مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه شهر سمنان، دکتر احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، دکتر محمد بهرامی فرماندار سمنان، حسین موسوی شهردار سمنان و جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و دانشگاهی و خانواده معزز شهدا حضور داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ شهرستان سمنان، بیان نمود: در حال حاضر پایگاه سلامت کهنه دژ به صورت ضمیمه در مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم تصرت الله دانائی شهرستان سمنان در حال خدمت رسانی به مردم شریف این منطقه است و امروز با حضور مقامات استانی پایگاه سلامت غیرضمیمه کهنه دژ در زمینی با مساحت 344/5 متر مربع و با زیربنای 250 متر مربع کلنگ زنی شد.

دکتر کامران قدس با اشاره به اینکه جمعیت تحت پوشش این پایگاه سلامت برابر با 8420 نفر است، گفت: در این پایگاه سلامت پزشک، مراقب سلامت و روان شناس خدماتی همچون واکسیناسیون، مراقبت های مربوط به مادران باردار، نوزادان، سالمندان، بیماران و... را ارائه می دهند.

وی ضمن قدردانی از حضور مقامات استانی، شهرستانی و دانشگاهی و خانواده معزز شهدا در این آئین، تصریح کرد: توجه این عزیزان به حوزه سلامت استان سمنان و همراهی این مقامات درراستای ارتقای بیش از پیش خدمات بهداشتی و درمانی با این دانشگاه باعث افتخار ماست.

۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899348

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • به روز رسانی| آغاز مراسم واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس/ حضور وزرای ورزش و اقتصاد و مدیران دو باشگاه
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد