Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،سیده حمیده زرآبادی روز پنجشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات تعاونی های کشاورزی قزوین که با حضور استاندار برگزار شد،افزود: اگر قرار است نظارتی بر کنتورهای هوشمند صورت بگیرد نباید از جیب مردم برای آن هزینه شود.
وی اضافه کرد: در مورد دریافت هزینه برای حق نظارت و کنتور های هوشمند در خیلی استان ها بر اساس قانون پولی دریافت نمی شود درحالی که در قزوین اینگونه نیست و باید در این خصوص شفاف سازی و یکسان سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زرآبادی ادامه داد: شرکت آب منطقه ای قزوین مدعی است که تاکنون هیچ حق نظارت آبی از کشاورزان دریافت نشده که باید در این خصوص گزارش کاملی برای بررسی بیشتر تهیه شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشاورزان معتقدند که تحویل حجمی آب به شرکت های بهره بردار تنها در استان قزوین صورت می گیرد و پرداخت هزینه ها در این خصوص موجب نارضایتی کشاورزان شده است.
در این نشست، مشکلات و مسایل تعاونی های کشاورزی استان قزوین توسط نمایندگان این حوزه مطرح و برای آن راهکارهای لازم پیشنهاد شد.
کمبود اعتبارات آب در حوزه دامداری‌ها،مشکلات خرده مالکی در کشاورزی بویژه باغات،موانع آبیاری قطره‌ای و نبود شیوه های فنی و عملی در حوزه کشت از مهم ترین موضوعات طرح شده در این نشست بود.
یکی از موضوعات بحث برانگیز در این نشست پرداخت هزینه حق آبه و حق نظارت بر کنتورهای هوشمند از طرف کشاورزان و دامداران بود.
9925*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان قزوین قانون کشاورزی نماینده مجلس شورای اسلامی هزینه 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی دهقانی در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان افزود: براساس قوانین مالیات بر ارزش افزوده، محیط زیست و مالیات مستقیم شرکت بهره داری مفت و گاز در استان ملزم به پرداخت عوارض حق آلایندگی هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های قضایی انجام شده در سال گذشته هفت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در فروردین امسال ۹۳۵ میلیارد تومان حق آلایندگی به استان خوزستان پرداخت شد.

رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اینکه این اعتبارات به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تقسیم و پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: تمامی این دستگاه‌ها باید این اعتبارات حق آلایندگی را در محل خود هزینه کنند.

دهقانی بیان کرد: تمامی هزینه این اعتبارات توسط دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و نهاد‌های ناظر بر دستگاه‌هایی که عوارض حق آلایندگی را استفاده و هزینه می‌کنند، نظارت می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • ماجرای عجیب قطع مسیر حقابه زمین‌های کشاورزی در قم
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • آفت واردات بر بار برنج مازندران
  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته