Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@16:27:29 GMT

ستایش بی سابقه دی ماریا از لیونل مسی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۰۱۲۹

ستاره آرژانتینی پاری ‌سن‌ ژرمن به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را به کریستیانو رونالدو ترجیح داد.

 آنخل دی ماریا در تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین با لیونل مسی و در رئال مادرید هم با کریستیانو رونالدو هم بازی بوده است.

زمان حضورش در رئال او ترجیح می داد به مقایسه این دو بازیکن نپردازد؛ چرا که با هر دو رابطه دوستی صمیمانه ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی پس از جدایی دی ماریا از رئال در سال 2014 گفته می شد که رونالدو به شدت از سران رئال عصبانی شده بود.

دی ماریا در جریان یک مصاحبه و در پاسخ به سوالی در مورد بهترین بازیکنی که کنارش به میدان رفته، گفت:«: من با ستاره‌های زیادی هم بازی بوده‌ام از مسی گرفته تا رونالدو و ایبراهیموویچ و نیمار و … اما براین باور هستم که مسی از همه بهتر است.

 مسی کارهایی با توپ انجام می‌دهد که دیگران از انجام آنها ناتوان هستند. انگار که او از سیاره دیگری آمده است. مسی غیر طبیعی است و بدون شک انتخاب من به خاطر دوستی با او نیست. بعضی بر این باور هستند که مسی خارج از زمین فوتبال رفتارهای خاصی دارد اما اصلاً اینگونه نیست. او مانند ما است و این باعث می‌شود که خیلی راحت با او ارتباط پیدا کرد.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیونل مسی کریستیانو رونالدو آرژانتین رئال مادرید بازی مصاحبه سیاره زمین آرژانتین رئال مادرید کریستیانو رونالدو لیونل مسی دی ماریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • بارتون: مسی تغییر ژنتیکی داده شد!
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • یک احتمال جذاب: آنخل دی ماریا به لیونل مسی ملحق می‌شود!
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)