Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهران شاهین طبع» سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: بازی سختی مقابل ژاپن داشتیم و آن‌ها امتیاز زیادی آوردند. نتوانستیم بازیکن آمریکایی آن‌ها را کنترل کنیم و در طرف دیگر شوت‌های زیادی زدند که وارد سبد ما شد.

او اظهار کرد: ژاپن زیر سبد را کاملا کنترل کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن آمریکایی الاصل عملکرد بسیار خوبی داشت و در زیر سبد عالی بود. این بازیکن زمانی که در زیر سبد بود، بازیکن‌های کناری ما خالی بودند، اما شوت ملی پوشان ایران وارد سبد نمی‌شد.

شاهین طبع ادامه داد: اگر چرخش توپ بهتر بود شاید نتیجه بهتری می‌گرفتیم. فرصت شوت خیلی خوبی داشتیم، اما روز خوبی نداشتیم. با این حال یخچالی در دفاع خوب بود و نباید توقع داشته باشیم که یک بازیکن همیشه خوب باشد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: پیش بینی می‌کردیم فازکاس امتیاز زیادی بگیرد، اما پیش بینی ما را بازیکن شماره ٦ آن‌ها برهم زد. همچنین برای کنترل فازکاس چند تغییر دفاعی داشتیم که باعث شد چند گل بخوردیم.

او درباره احتمال صعود به جام جهانی نیز بیان کرد: باید اختلاف را روی ۶ امتیاز نگه می‌داشتیم، اما نشد و امیدوارم صعود کنیم. اگر زیر ٧ امتیاز می‌باختیم قطعا صعود می‌کردیم.

انتهای پیام /

آخرین اخبار از تیم ملی بسکتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال تیم ملی بسکتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف

در روز اول مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران، تیمهای پرسپولیس، وحدت و همای تهران برنده و تیمهای شاهین، بوتان و استقلال تهران بازنده شدند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس 3-2 شاهین را با 3 گل داوود محبوب، حسن شیرمحمدی و محسن زنجانی شکست داد و 2 گل شاهین را محمدحسین ضیایی و محمود سجادی زدند.

هما 1-0 تیم استقلال تهران را با تنها گل فرامرز عزتی شکست داد و تیم وحدت تهران با گلهای علی پازوکی، علی میرزایی و مجید جلالی در مقابل تنها گل داوود تشکینی برابر تیم بوتان تهران برنده شد. 

در ادامه این مسابقات، پرسپولیس با یک تساوی به دور دوم صعود می کند اما استقلال اگر نتواند برابر تهرانجوان برنده شود، احتمال حذفش بسیار است. در هر گروه از این مسابقات سه تیم حضور دارند و استقلال با شکست در بازی اول در آستانه حذف از این مسابقات قرار گرفته است.

داوود محبوب از پرسپولیس، مجید جلالی از وحدت تهران و فرامرز عزتی از تیم همای تهران بهترین بازیکنان روز اول مسابقات بودند و حضور مجید جلالی با 67 سال سن در این مسابقات و البته درخشش او، قابل توجه و جذاب بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده
  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم