Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام مهدی طائب در همایش بصیرتی یادواره شهید مدافع حرم محمد سخن‌دان که شامگاه پنجشنبه در مشهد برگزار شد، گفت: اقتصاد مقاومتی با نگاه به آمریکا و وابستگی به آن صورت صورت نمی‌گیرد.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه موضوع امر به معروف و نهی از منکر مسأله ساده‌ای نیست، تصریح کرد: آن چیزی که برعهده ماست این است که تذکر دهیم به‌گونه‌ای که مفسده‌ای به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر موضوع صله رحم افزود: ما دراین موضوع کوتاهی کرده‌ایم و به‌همین دلیل از خانه‌های ما فساد بیرون می‌آید.

حجت‌الاسلام طائب تأکید کرد: اگر کسی را دیدید که بدحجاب است به خانه او بروید و به او محبت کنید و برای او هدیه ببرید؛ اگر به این وظیفه عمل کنیم خیابان‌ها نیز درست می‌شوند.

وی با بیان اینکه با هرگونه استیضاح و برکناری رئیس جمهور به‌نوعی کمک به آمریکا است، گفت: در دنیا ایران را به ثبات آن می‌شناسند؛ سختی وجود دارد، اما اگر رئیس جمهور را کنار بگذاریم کشور بدون رئیس جمهور می‌ماند.

فرمانده قرار گاه عمار با اشاره به اهمیت کار بصیرتی افزود: مقام معظم رهبری ۲ ماه پس از انتخابات دستور آتش به اختیار را دادند و باید بررسی کرد چرا این کار را قبل از انتخاب انجام ندادند، هدف ایشان دعوا نبود بلکه به‌دنبال کار فرهنگی بودند.

وی با بیان اینکه در برجام آمریکایی‌ها به‌دنبال این بودند که رفتار ایران در منطقه تغییر کند، تصریح کرد: امریکا در جریان برجام به دنبال تغیبر رفتار ایران با اسرائیل بود و به همین دلیل نیز گفت که بازی خورده‌ایم.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه آن چیزی که در انتخابات مهم است حضور حداکثری مردم است خطاب به همه مردم گفت: حتی اگر انقلاب ما را قبول ندارید، اما ایران را قبول دارید در انتخابات شرکت کنید و این آمار و شرکت ۴۰ میلیون نفر قدرت است.

منبع: فردا

کلیدواژه: طائب اقتصاد مقاومتی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین با لابی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!