Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد و معاونت قرآن و عترت را از ظرفیت های ارزشمند فرهنگ و ارشاد دانست و گفت: باید این دو حوزه با برنامه ریزی منسجم باعث ارتقاء سطح فکری نوجوانان و جوانان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین اختتامیه مرحله استانی سیزدهمین جشنواره قرآنی اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد با عنوان «مُدْهامَّتانِ» با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، داوران و شرکت کنندگان از شهرستان های هشت گانه این استان در سالن سینما هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضا دهبانی پور در این آئین ضمن خیرمقدم به قرآن آموزان و شرکت کنندگان در این جشنواره، گفت: حضور استاندار در این محفل قرآنی نشانه ارج گذاری و توجه ایشان به حوزه قرآن و مسجد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: یکی از ظرفیت های خوبی که والدین در این شرایط به آن اعتماد کرده اند، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و حضور در محافل قرآنی است.

 

وی ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد و معاونت قرآن و عترت را از ظرفیت های ارزشمند فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و ادامه داد: باید این دو حوزه با برنامه ریزی منسجم فرزندان این آب و خاک را با معانی، مبانی دینی و اعتقادی بیشتر آشنا و باعث ارتقاء سطح فکری آنها شوند.

دبیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این برنامه اختتامیه جشنواره قرآنی «مدهامتان» است که در هشت شهرستان استان با حضور داوران برگزار و نفرات برگزیده همه رشته ها امروز در شهر یاسوج به رقابت پرداختند.

 

دهبانی پور خاطرنشان کرد: داوران در مرحله استانی این مسابقات قرآنی نیز حضور داشته و با برگزاری این جشنواره در اردوگاه دهنوی کمیته امداد، نفرات برگزیده در رشته ها و رده های سنی مختلف این مرحله انتخاب و معرفی شدند.

 

وی به ویژگی های این دوره از جشنواره قرآنی «مدهامتان» اشاره و یادآور شد: همه افراد شرکت کننده در سامانه ویژه جشنواره ثبت نام و همه از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در سامانه «بچه های مسجد» نیز ثبت نام و عضویت دارند، ادامه داد: با این شیوه ثبت نام از کارهای تکراری قبل جلوگیری شد.

 

وی خاطرنشان کرد: رشته هنری «نقاشی آیات» از دیگر ویژگی هایی است که در این دوره اضافه شد و مورد استقبال قرار گرفت.

دهبانی پور ابراز داشت: حدود 612 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان فعالیت دارند که برخی فعال، متوسط و گاهی ممکن است ضعیف هم باشند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 6 ماه قبل ستاد عالی مساجد کشور با تدابیر لازم اقداماتی را جهت ساماندهی و انسجام این جشنواره قرآنی با تعریف یک سامانه برای ثبت نام افراد واجد الشرایط به صورت الکترونیکی انجام داد.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان اردبیل حادثه تروریستی زاهدان حادثه تروریستی حضرت عباس اصفهان کلنگ زنی استان بوشهر سپاه پاسداران مسجد نقاشی آیات کانون های فرهنگی و هنری جشنواره قرآنی مدهامتان مرحله استانی اختتامیه قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی