Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: چهار میلیارد تومان برای تامین قیر روستاهای رفسنجان و انار اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا محمدرضا شاملو روز پنجشنبه در جمع مسئولان شهرستان های انار و رفسنجان در محل هتل هیلان رفسنجان افزود: بازسازی طرح های هادی روستایی در اولویت برنامه های بنیاد مسکن قرار دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به وجود بیش از 38 هزار روستای بالای 20 خانوار در کشور افزود: برای بازنگری طرح های هادی، بهسازی آنها و واگذاری اراضی روستایی به متقاصیان 100 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
شاملو بیان کرد: برای واگذاری زمین به متقاضیان‌ و افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و نیز خانواده شهدا تا 20 درصد زیر قیمت کارشناسی به آنها زمین واگذار می شود.
وی در ارتباط با طرح های گردشگری روستایی هم با اشاره به وجود 300 روستای هدف گردشگری در کشور بیان کرد: بر اساس قانون برنامه و بودجه برای اجرای طرح های هادی در این روستاها بودجه و اعتبار می گذاریم ضمن اینکه برای اجرای طرح های هادی دو روستای اودرج و دره جوز هر کدام 100 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده خواهد شد.
وی گفت: 2 هزار و 800 روستای بالای 20 خانوار در استان کرمان وجود دارد و در شهرستان انار که 20 روستای بالای 20 خانوار وجود دارد یک میلیارد تومان اعتبار تأمین قیر برای آنها اختصاص داده شده است.
شاملو خاطرنشان کرد: در شهرستان رفسنجان نیز سه میلیارد تومان اعتبار برای قیر روستاهای این شهرستان اختصاص یافته و چنانچه تا 20 اسفند ماه این اعتبارات جذب شود سهمیه این اعتبارات افزایش خواهد یافت.
شاملو خاطرنشان کرد:سه میلیارد تومان اعتبار قیر مصرفی روستاهای رفسنجان در قالب یکهزار تن است که 20 روستا را پوشش می دهد و این اعتبارات قیر برای روستاهای انار و رفسنجان در ماه جاری( اسفند) تخصیص یافته است.
رفسنجان با جمعیت بالای 311 هزار نفر در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
7433/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قير روستايي كرمان رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی از اختصاص چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت در حاشیه دیدار با سعید جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که به جهت پیگیری مطالبات سفر رئیس‌جمهور انجام گرفت، اظهار کرد: اختصاص مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی به پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان‌جنوبی از مهمترین نتایج این دیدار بود.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند اجرای پروژه‌های مربوط به مصوبات سفر در استان، تکمیل و تحقق صددرصدی آنها به عنوان یک مطالبه عمومی مطرح شد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این جلسه بر ضرورت تسریع در روند تخصیص اعتبارات مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور تأکید شد، گفت: در این جلسه مقرر شد که مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع ملی در مرحله اول تخصیص‌های سال ۱۴۰۳ به استان خراسان‌جنوبی اختصاص پیدا کند.

کد خبر 747462

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی در روستای حیله ور