Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع سوری از کشته شدن دهها نفر بر اثر انفجاری که خودرو حامل کارگران یک میدان نفتی را در حومه شرقی دیرالزور هدف قرار داد، خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه از کشته شدن ۲۰ نفر بر اثر انفجار خودرو بمبگذاری شده ای که کارگران میدان نفتی در حومه دیرالزور شرق سوریه را هدف قرار داد، خبر داد و اعلام کرد که بیشتر کشته شدگان را کارگران تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه همچنین گزارش داد: نیروهای سوریه دموکراتیک به منزلی در شهر الشحیل در حومه شرقی دیرالزور حمله کردند و سه عراقی وابسته به داعش را بازداشت کردند.

درگیری شدیدی همزمان رخ داد.

شبکه روسیاالیوم نیز از کشته و زخمی شدن دهها نفر بر اثر انفجاری که خودرو حامل کارگران میدان نفتی العمر در شهر الشحیل در نزدیکی بیمارستان تخصصی را هدف قرار داد و به کشته و زخمی شماری از غیرنظامیان منجر شد، خبر داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سوریه دیرالزور بمب گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه

آمریکا نیروهای کمکی نظامی متشکل از ۴۰ خودرو را به پایگاه‌هایش در مناطق تحت اشغال نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) در استان الحسکه سوریه اعزام کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام منابع محلی، کاروان نیروهای آمریکایی شب گذشته از دروازه مرزی الولید بین عراق و سوریه وارد مناطق تحت اشغال نیروهای کرد سوریه در استان الحسکه سوریه شده است.

طبق گزارش آناتولی، این کاروان متشکل از ۴۰ خودرو شامل خودروهای زرهی حامل سربازان آمریکایی، ابتدا وارد پایگاه نظامی در شهر رمیلان الحسکه شد.

این کاروان متشکل از تانکرهای سوخت، خودروهای نظامی حامل تجهیزات پزشکی و مهمات، سپس به سمت پایگاه تل‌بیدر در شمال غربی الحسکه حرکت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!