Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقا محمدی با اشاره به اینکه باید شهرهای کوچک در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه کودک در مشهد ایجاد شود، گفت: عدم برنامه‌ریزی صحیح علت عقب ‌ماندگی در بحث بهره‌ وری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی آقا محمدی» شامگاه(۲ اسفند) در پنجمین اجلاس میزبانی ایرانی اسلامی با بیان اینکه برگزاری اینگونه جلسات، نشست‌ها، همایش‌ها، گردهمایی‌ها و اجلاس‌ها باید دائم و مستمر باشد و اگر دچار عقب‌ماندگی در بحث بهره‌وری هستیم به دلیل عدم برنامه‌ریزی درست بوده و هیچ قدم مثبتی در این حوزه برداشته نشده است، گفت:مشکل اساسی ما در نبود نقشه راه مشترک بوده و زندگی جمعی بدون همکاری جمعی صورت نمی‌گیرد و تجار و کسبه کسانی هستند که اول همکاری و سپس رقابت می‌کنند و تا همکاری‌ای نباشد رقابت برای رسیدن به موقعیت برتر معنا پیدا نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه خدمات همکاری با کمک استارتاپ‌ها به شکلی موثرتر قابل مشاهده است، گفت: امروزه استارتاپ‌ها و نرم‌افزارهای موبایلی ارتباط موثر میان مردم و عموم مدیران برقرار است و به ‌طور مثال در ارتباط با مدیر یک هتل کلیه خدمات بارم‌بندی می‌شود و باید برای رسیدن به یک بیس مشترک استودیو استارتاپ‌ها در تمامی مجموعه‌های مشهد به‌ویژه مجموعه‌های خدماتی این شهر زیارتی فعال شود.

 

آقامحمدی اظهارداشت: به تازگی مجموعه‌ای از استودیو استارتاپ‌ها در حوزه مسکن به نام هفت دانگ فعال شده و در این موضوع ۲۸ فعالیت وجود دارد و به همین تعداد استارتاپ‌ تعیین شده و آن‌ها در قالب یک مجموعه فعال کرده است و قطعاً خدمات خدمت شایسته به زوار فراتر از این است.

 

وی تاکید کرد: ما در ارائه خدمت، هر نوع خدمتی را جداگانه انجام می‌دهیم و به‌طور مثال در حوزه درمانی، خدمات پزشکی، پرستاری، آزمایشگاهی و غیره جداگانه انجام می‌شود، در حالی که در سراسر دنیا تمامی این خدمات در قالب بسته خدمتی درمانی ارائه می‌شود و اگر نظم و اتحاد نباشد، تاخیر و عدم کیفیت در خدمت‌رسانی موج می‌زند، چیزی که هرگز پسندیده نبوده و نیست.

 

مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری با بیان اینکه شهر مشهد و مردم این شهر باید به یک نام مشهور شوند، خاطرنشان کرد: ما در تبریز طرح شهر بدون گدا را فعال کردیم و می‌خواهیم که با همکاری تمامی مشهدی‌ها این شهر امام رضا(ع) را به عنوان شهر بدون دروغ معرفی کنیم، متاسفانه دروغ و غیبت در مشهد زیاد است و باید این شهر را به شهر بدون دروغ و غیبت تبدیل کنیم.

 

آقامحمدی گفت: وقتی که حرم مطهر رضوی با تلاش مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی توسعه پیدا می‌کرد در جلسه‌ای مشترک اعلام کردم که فضاهای تدارک دیده شده ظرفیت پذیرش ۴۰ میلیون نفر را دارد، آیا ظرفیت خدمت‌رسانی شایسته به این تعداد زائر و گردشگر فراهم است، حتی در دیدار با تولیت‌های فقید و جدید این آستان مقدس اعلام کردم که باید مدل‌های برتر را در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و شایسته‌تر به بیش از ۸۰ میلیون مهمان امام مهربانی‌ها اجرایی و عملیاتی کنیم.

 

وی با بیان اینکه ظرفیت کار مشترک و گروهی در مشهد بسیار بالا است، به‌شرطی که این کارها به شکلی درست، اصولی و با برنامه اجرا شود، افزود: در مشهد به عنوان یک شهر همه‌ جانبه بزرگ با بیش از ۵۰ هزار هکتار باید شهرهای کوچک در حوزه‌های مختلف به‌ویژه کودک ایجاد شود و معتقدیم بهترین زمان یادگیری، اجتماعی‌کردن و انتخاب و تعیین اولویت‌ها در سن کودکی است و از مسئولان و سرمایه‌گذاران درخواست دارم که در فعال کردن شهر کودک در مشهد تلاشی گروه همه جانبه داشته باشند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان کلنگ زنی خبرگزاری شبستان اردبیل استان بوشهر نشست خبری تنهایی محبت سالمندان آموزش و پرورش میزبانی ایرانی اسلامی بهره وری اجلاس مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم

حجت الاسلام محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور به همراه هیأت عالی قضایی نیز در روز نخست از سفر به  استان هرمزگان به صورت سرزده از شعب مختلف دادگاه های تجدیدنظر و دادسرای شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

وی در دیدار چهره به چهره و گفت و گوی صمیمانه با برخی از قضات و کارکنان علاوه بر شنیدن درخواست های آنان، به بررسی تعدادی از پرونده های شعب از نظر نوع و نحوه رسیدگی و مواردی از این قبیل نیز پرداخت و اظهار کرد: همچنین از رسیدگی سریع‌ همراه با دقت به پرونده‌ ها نبایدغافل شد.

این مقام عالی رتبه قضایی در توصیه به کارکنان قضایی و اداری این مجموعه ها عنوان کرد: محور قرار دادن سند تحول قضایی برای پیشبرد امور و انجام وظایف محوله در خدمت رسانی مطلوب تر به مردم امری ضروری است.
 

حجت الاسلام موحدی آزاد با بیان اینکه سند تحول قضایی ریل گذاری اصولی برای تعامل و ارایه خدمت بهتر به مردم است، تصریح کرد: انتظار می رود تمامی فعالان حوزه قضایی از راهکارهای بنیادین و جامع این سند در برنامه ریزی های خود برای جلب رضایت مردمی بهره بگیرند.

 دادستان کل کشور همچنین در سفر به میناب افزود: قضات ما از تمام ظرفیت های قانونی برای اعطای نهادهای ارفاقی به زندانیان در راستای کاهش جمعیت زندان و رفتن به سمت کاهش آسیب های اجتماعی بهره می گیرند، با این وجود در مواجه با مجرمان مرتبط با جرایم خشن به ویژه  قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ که زندگی مردم را به آتش اعتیاد می سوزانند هیچ گونه ترحمی نداشته و نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاهها می‌شود
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • بهره‌گیری از بازی‌های ویدئویی در برنامه‌ریزی شهری
  • بهره‌گیری از گیمیفیکیشن در برنامه‌ریزی شهری
  • سیاست‌گذاری صحیح برای گسترش روابط با همسایگان در حوزه تقویت جایگاه گازی چگونه باید باشد؟
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم