Web Analytics Made Easy - Statcounter

در همایش جوانان مقاومت که امشب در مدرسه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد، از نمایندگان انقلابیان بحرین، یمن و فلسطین و خانواده شهید عماد مغنیه تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مراسم تکریم و تجلیل از نمایندگان مقاومت بحرین، یمن، فلسطین و همچنین خانواد عماد مغنیه امشب (پنجشنبه ۲ اسفند) در مدرسه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم از «محمد حرب» به نمایندگی از مقاومت اسلامی فلسطین در غزه و حجت الاسلام «سید مرتضی السندی» از رهبران جریان الوفای اسلامی بحرین به نمایندگی از انقلابیان این کشور تجلیل شد.


همچنین «صادق الشرفی» از اعضای جنبش انصارالله یمن به نمایندگی از انقلابیان یمنی مورد تجلیل قرار گرفت.


اما بخش ویژه این تجلیل به خانواده شهید عماد مغنیه اختصاص داشت و از خواهر این شهید تجلیل شد.


حاضران در این همایش با سر دادن شعارهایی از جبهه مقاومت اسلامی حمایت کرده و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

پایان پیام/549

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان خبرگزاری شبستان اصفهان استان بوشهر حضرت عباس بیانیه گام دوم انقلاب آموزش و پرورش اردبیل شهرستان آران و بیدگل قم شهید عماد مغنیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید

همسر شهید مهدی منتظر قائم با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمید، گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ صدیقه مدرسی، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در اردیبهشت سال ۵۹ نشان الطاف و امدادهای غیبی نسبت به انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: این اتفاق افشاگر راهبردها و سناریوهای دشمن و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران بود.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) با تبیین جنایت‌های استکبار گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است و ملت ایران بینی هر متجاوزی را به خاک خواهد مالید.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بیان کرد: این عملیات نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرامش را نصیب ملت ایران کرد و از طرف دیگر وحشت و خفت را سهم رژیم صهیونیستی کرد.

مدرسی گفت: خداوند را برای نعمت عملیات وعده صادق شکر می‌گوئیم و خرسندیم که خون شهیدان ما به ثمر رسید.

همسر شهید مهدی منتظر قائم تأکید کرد: عملیات‌هایی چون عملیات «طوفان‌الاقصی» و عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمید و باور شکست‌ناپذیری اسرائیل را از بین برد.

کد خبر 747576

دیگر خبرها

  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • سخنرانی ترومن پس از بمباران هیروشیما / عماد مغنیه که بود و چگونه ترور شد؟ / تراژدی منابع مشترک چیست؟ / لذت رانندگی با شورلت‌های کلاسیک
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)