Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-26@15:12:06 GMT

افزایش تقاضا برای نانوجوهر در صنعت الکترونیک

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۱۱۹۴

افزایش تقاضا برای نانوجوهر در صنعت الکترونیک

شرکت پی‌وی‌نانوسل، تولیدکننده نانوجوهرهای رسانا برای صنعت الکترونیک چاپی، فروش خود را در سال ۲۰۱۸ تقریبا ۴۰۰ درصد افزایش داد. دلیل این استقبال، افزایش تقاضا برای جوهرهای رسانا، به‌منظور استفاده در صنعت الکترونیک است.

 

شرکت پی‌وی‌نانوسل (PV Nano Cell) تولیدکننده نانوجوهرهای رسانا با نام تجاری Sicrys™  است که جوهرهای حاوی مس و نقره تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جوهرها با پاسخ به نیاز صنعت الکترونیک دیجیتال چاپی تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. پی‌وی‌نانوسل اعلام کرد که سال ۲۰۱۸، سال بسیار موفقی برای این شرکت بوده است.

 

فرناندو دیلا وگا از مدیران شرکت پی‌وی‌نانوسل می‌گوید: « وقتی ما عملکرد سال ۲۰۱۸ را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که سال بسیار موفقی را پشت سرگذاشته‌ایم. فروش ما در سال ۲۰۱۸ تقریبا ۴۰۰ درصد رشد داشته که بیشترین سهم خرید جوهر برای حوزه شیشه خودرو بوده است. ما انتظار داریم که این فروش در سال ۲۰۱۹ افزایش یابد و این افزایش حداقل با نرخ سال گذشته‌ صورت گیرد. ما بازخورد مثبتی از مشتریان درباره نانوجوهرهای تولیدشده دریافت کردیم که انتظار می‌رود این رضایت‌مندی موجب افزایش فروش در سال ۲۰۱۹ شود. فناوری مربوط به نانوجوهر حاوی ذرات مس در آمریکا به ثبت رسیده که این موضوع اهمیت راهبردی زیادی برای ما دارد. سال ۲۰۱۸ برای ما سالی بسیار خوب و نقطه شروعی برای فروش تجاری شرکت پی‌وی‌نانوسل بود. ما چشم‌انداز بسیار روشنی را برای سال ۲۰۱۹ متصور هستیم.»

 

پی‌وی‌نانوسل برای ساخت جوهرهای خود از نانوذرات استفاده می‌کند که حضور این نانوذرات موجب بهبود عملکرد جوهر می‌شود. در حال حاضر جوهرهای مس و نقره به بازار عرضه شده و از آن در چاپگرهای جوهرافشان استفاده می‌شود. این جوهرها برای تولید محصولاتی نظیر پیل‌های فتوولتائیک، بوردهای مدار چاپی، آنتن‌ها، حسگرها و نمایشگرهای لمسی استفاده می‌شود. در حال حاضر تقاضا برای جوهرهای رسانا، به‌منظور استفاده در صنعت الکترونیک رو به افزایش است از این رو شرکت پی‌وی‌نانوسل تلاش دارد با شرکت‌های فعال در این حوزه همکاری‌ داشته باشد.

 

چندی پیش پی‌وی‌نانوسل قراردادی با شرکت زی‌ترونیک امضا کرد تا نانوجوهرهای خود را در بازار تایوان عرضه کند. قبل از آن نیز پی‌وی‌نانوسل با شرکت مرک تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده بود تا از طریق این شرکت محصولات خود را به بازار عرضه کند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم

6 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017/18،‌ بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف هم رفتند. ابتدا بایرن مونیخ با گل یوسوا کیمیش از حریف پیش افتاد اما رئال مادرید با گل های مارسلو و مارکو آسنسیو موفق شد 2-1 در آلمان پیروز شود.

دانلود (26.7MB)

دیگر خبرها

  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی