Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، نظرسنجی جدیدی که روز چهارشنبه منتشر شده حاکی است که 59 درصد آمریکایی‌ها با تصمیم دونالد ترامپ در اعلام وضعیت فوق العاده ملی برای ساخت دیوار مرزی مکزیک مخالفت کرده‌اند.

حدود 41 درصد شهروندان آمریکایی نیز از تصمیم ترامپ در اعلام حالت فوق العاده ملی حمایت می‌کنند.

این اقدام ترامپ با طرح شکایت از سوی 16 ایالت آمریکا روبرو شده و موجب دو دستگی بین نمایندگان حزب جمهوریخواه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ جمعه گذشته پس از مصوبه کنگره درباره طرح امنیت مرزها تصمیم به اعلام وضعیت فوق العاده ملی گرفته است. در مصوبه کنگره هیچ اشاره‌ای به درخواست 5.7 میلیارد دلاری ترامپ برای احداث دیوار مرزی مکزیک نشده است.

دموکرات ها قصد دارند قطعنامه‌ای را در کنگره و سنا تصویب کنند تا اعلام وضعیت فوق العاده ملی از سوی ترامپ را رد کند ولی این احتمال وجود دارد که رئیس جمهور آمریکا در نهایت این قطعنامه را وتو نماید.

گرچه اکثر آمریکایی ها مخالفت خود را با تصمیم ترامپ اعلام کرده‌اند ولی این نظرسنجی نشان می دهد 54 درصد آنها بر این باورند که شرایط در مرز مکزیک در حالت اضطرار قرار گرفته است و 46 درصد با این مساله مخالف هستند.

بیش از 82 درصد دموکراتها گفته‌اند که وضعیت در مرز مکزیک در شرایط فوق العاده قرار ندارد ولی 75 درصد جمهوریخواهان بر این باورند که شرایط در مرز مکزیک در وضعیت فوق العاده است.

شهروندان جوان تر آمریکایی نیز حمایت کمتری از تصمیم ترامپ نشان داده‌اند به طوری که تنها 32 درصد رای دهندگان 18 تا 34 سال از تصمیم ترامپ حمایت کرده‌اند.

انتهای پیام/

183 / 156 آمریکا نظرسنجی وضعیت فوق العاده اعلام

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آمریکا نظرسنجی وضعیت فوق العاده اعلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا «دخل و تصرف در مشاعات ساختمان» جایز است؟

به گزارش «مبلغ»، حضرت آیت الله خامنه ای به استفتائی پیرامون «حکم تصرف در مشاعات آپارتمانی» پاسخ گفتند که تقدیم حضور علاقمندان می گردد.

این استفتاء در پایگاه حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به صورت زیر منتشر شده است:

سؤال: در قوانین آپارتمان نشینی و تصرف در مشاعات، قانون در برخی از موارد، هرگونه تصرفی را منوط به رای اکثریت نموده است؛ ولو اقلیت ناراضی باشند.
با توجه به قانون نامبرده، در جایی که تصرف در مشاعات موجب رفع خسارت شود مثلا ایزوگام پشت بام خراب شده و برخی به خصوص طبقات پایین حاضر به تعمیر نیستند، آیا رضایت آنها شرط است؟ آیا مبلغ خسارت را هم می شود از اقلیت ناراضی به نسبت دریافت کرد؟
همچنین در جایی که تصرف موجب خسارت نیست؛ ولی ارزش کالای مشاع را بالا می برد مثل نمای ساختمان و گذاشتن راه پله و آسانسور و اکثریت راضی به آن هستند، آیا مخالفت اقلیت تاثیر دارد؟ آیا می شود مبلغ هزینه را به نسبت از اقلیت گرفت؟

جواب: اگر قانونی در این زمینه بوده یا شرطی وجود داشته باشد که این تصرفات مطابق آن مجاز باشد، عدم رضایت دیگران تأثیری ندارد و این تصرفات جایز است؛ در غیر این صورت رضایت همه مالکان شرط است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898520

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • آیا «دخل و تصرف در مشاعات ساختمان» جایز است؟
  • سرعت فوق‌العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی (+عکس)
  • آمریکایی‌ها در دوران بایدن گرسنه شدند
  • اظهار نظر اردوغان در مورد آخرین شایعات مربوط به اقامتگاه رهبران حماس
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است