Web Analytics Made Easy - Statcounter



وزیر ورزش‌وجوانان معتقد است بازیکن استقلال ارتباطی با نهاد او نداشته است.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا داورزنی در جمع خبرنگاران درباره ادامه فعالیت مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون اظهار داشت: «تکلیف فدراسیون فوتبال مشخص است، رئیس فدراسیون دارد کار خود را انجام می‌دهد و او هیچ مشکلی برای ادامه کار ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگران فوتبال نباشید، هیات رئیسه فدراسیون هم در مجمع فدراسیون تصمیم‌گیری خواهد داشت. ما قصد داریم تا پایان سال مجمع باید برگزار شود تا در مورد برنامه های آتی تصمیم گیری کنیم.»

معاون وزیر ورزش درباره حواشی ووریا غفوری افزود: «در مورد وریا غفوری وزارت ورزش اقدامی نداشته که بخواهیم ورزشکار را دعوت کنیم. هر فدراسیونی در رابطه با ورزشکاران رشته خود تصمیم می گیرد. بعضی از امور به حوزه‌ های امنیتی کشور برمی‌گردد. طبیعی است چه حراست چه سایر نهادهای امنیتی پرسش‌هایی در این باره داشته باشند. مسئولیت ما در حوزه ورزش‌های قهرمانی شامل مسئولیت‌های دیگری است البته وزارت ورزش یک رصد عمومی دارد.»

داورزنی در ادامه گفت: «ما باید نسبت به تمام ورزش ایران پاسخگو باشیم اما اینکه خود وزارت ورزش از یک بازیکن دعوت کند چنین چیزی نبوده اما اگر سایر نهادها بخواهند از بازیکنی سئوال داشته باشند، چون در حوزه وظایف ما نیست. فدراسیون‌ها مسئولیت پیگیری درباره ورزشکاران مربوطه را دارند و ورود می‌کنند و جلسه برگزار می‌کنند، اگر هم لازم بود کمیته انضباطی فدراسیون‌ها تصمیم گیری نهایی را انجام خواهند داد.»


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد