Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان سردار آزمون که با درخشش برابر فنرباغچه ترکیه نقش پر رنگی در صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا داشت، از سوی سایت یوفا به عنوان یکی از نامزد‌های کسب عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب شد.
در ادامه بازی‌های دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا شب گذشته چند دیدار برگزار شد که در یکی از این مسابقات زنیت به مصاف فنرباغچه رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار آزمون در این بازی پاس گل اول تیمش را داد و گل‌های دوم و سوم را نیز به ثمر رساند.
درخشش سردار باعث شد سایت اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) او را به عنوان یکی از ۴ نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب کند.

مهاجم ملی پوش کشورمان در دیدار برابر فنرباغچه 4 شوت در چارچوب داشت و 2 بار هم در تله آفساید حریف گرفتار شد.
سه نامزد دیگر عبارتند از:

پاستون داکا مهاجم سالزبورگ، که در  پیروزی 4 بر صفر تیمش برابر کلوب بروژه 2 گل به ثمر رساند.

پابلو سارابیا هافبک سویا که در پیروزی 2 بر صفر این تیم برابر لاتزیو  یک گل زد و یک پاس گل داد و 79 درصد پاسهایش سالم بودند.

 کالوم هودسون اودوی هافبک چلسی که در پیروزی 3بر صفر آبی های لندنی برابر مالمو  یک گل زد و دقت پاس 84 درصدی داشت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از اینکه نتوانست با پیروزی برابر سپاهان به صدر جدول برسد، حالا باید دلخوش به پیروزی احتمالی در پنج بازی آینده و از دست دادن امتیاز توسط استقلال برای دفاع از عنوان قهرمانی باشد.

سرخ‌ها در هفته ۲۶ باید به قائم شهر سفر کنند. آنها فصل پیش در هفته سی‌ام با پیروزی پرگل برابر نساجی جام قهرمانی را بالای سر بردند اما قطعا حالا کار بسیار سخت‌تری پیش روی‌شان است چراکه نساجی برای بقا به کسب امتیاز نیاز دارد.

نساجی با ساکت الهامی در سه هفته اخیر فوق العاده عمل کرده و پس از متوقف کردن سپاهان، تراکتور و ذوب آهن را نیز شکست داد تا با کسب ۷ امتیاز فعلا از قعر جدول و منطقه سقوط دور شود.

هواداران نساجی در بدترین روزهای تیم‌شان هم به وطنی می‌رفتند و حالا با این نتایج بدون شک این ورزشگاه جای سوزن انداختن هم نخواهد داشت تا پرسپولیس کار بسیار سختی داشته باشد.

پیروزی دو گله روز گذشته نساجی در اصفهان برابر ذوب آهن باعث شادی گسترده مردم قائمشهر شده بود. جالب اینکه بسیاری از هواداران نساجی روز گذشته نیز برای حمایت تیم‌شان به اصفهان رفته بودند.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!