Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@01:10:16 GMT

هشدار واعظی به تندروها: انتظار مدارا نداشته باشید

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۲۳۶۷

هشدار واعظی به تندروها: انتظار مدارا نداشته باشید

رویداد۲۴ وقتی ترامپ از برجام خارج شد، دولت همچون ملت پیش بینی می‌کرد که روز‌های سختی در راه است و باید برای مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا ایستاد تا طراحی‌ها و رویا‌های دشمن نقش برآب شود، اما تندرو‌های مخالف دولت لبخند برلب شان آمد و جلوی جایگاه هیأت رئیسه جمع شدند تا برجام را آتش بزنند.

در واقع با نمایش حرکات احساسی می‌خواستند تمام کانال‌های ارتباط کشور با عرصه بین الملل را ببندند و دوباره پرونده ایران ذیل فصل هفت منشور سازمان ملل برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با آنکه این رفتار مرموزانه آن‌ها به جایی نرسید، از تلاش برای تنش زایی و التهاب آفرینی در کشور دست بر نداشتند. به انحای مختلف سعی کردند، ادامه دولت دوازدهم را با بن بست مواجه کنند. هر آنچه در چنته داشتند، از طومار نویسی، جاروجنجالی و شبهه افکنی تا آبستراکسیون برای رد لوایح چهارگانه FATF در مجلس رو کردند، اما به نتیجه نرسیدند.

حالا در شرایطی که پروسه قانونگذاری دو لایحه مربوط به FATF کامل شد و دو لایحه دیگر نیز در آینده نزدیک در مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین تکلیف می‌شود و التهابات بازار ارز در حال فروکش است و به مرور دارد نشانه‌های ثبات قیمتی در بازار کالا‌ها و خدمات مختلف نمایان می‌شود، مخالفان دولت دوباره برطبل‌های آشوب طلبی می‌کوبند. در مشهد برای ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز فراخوان می‌دهند و در تنها نیز تعدادی از نمایندگان مخالف برای استیضاح رئیس جمهور امضا جمع می‌کنند.

در واقع تندرو‌ها می‌خواهند در فضای جنگ اقتصادی با آمریکا، تمرکز دولت را به هم بزنند تا تدبیر برای حل مشکلات به کُندی انجام شود؛ با این اتفاق از مردم و دولت به خاطر نتیجه انتخابات سال ۹۶ انتقام بگیرند.

رهبر معظم انقلاب بار‌ها در سخنان خود به حفظ وحدت و آرامش در کشور توصیه و رهنمود داشتند، اما گویا تندرو‌ها تنها به انتقام گیری از دولت و کسب قدرت می‌اندیشند و مصالح ملی برای آن‌ها هیچ ارزشی ندارد. با این اوصاف باید منتظر ماند و دید دولت برای حفظ آرامش جامعه چه واکنشی به تندرو‌ها نشان خواهد داد.

محمود واعظی درباره پاسخ به این سئوال که آیا برخورد دولت با اقدامات سازماندهی شده تندرو‌ها همچنان همراه با تساهل و تسامح خواهد بود؟ به خبرآنلاین گفت: ما نمی‌خواهیم در این شرایط فضا ملتهب شود وگرنه تساهل نمی‌کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اینکه در برخورد با تندرو‌هایی که علیه دولت تبلیغات می‌کنند تجدیدنظر خواهید کرد؟ یادآور شد: روش ما این نیست که حذفی عمل کنیم، ولی به هر حال کسانی که این کار‌ها را انجام می‌دهند، انتظار نداشته باشند که ما با آن‌ها مدارا کنیم.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 واعظی افراطیون ترامپ برجام منشور سازمان ملل تندروها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها و فیلم های منتشر شده از برخوردهای خشن علیه زنان نه تنها واکنش های چهره های سیاسی و فعالان مجازی را به همراه داشت، بلکه مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نیز با انتشار توئیتی خبر از تذکر رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه برخوردها داده بود. هرچند او نیز از سوی حامیان گشت ارشاد با حملات تندی روبرو شد اما سردار جعفری صحت تذکر رهبری را تایید کرد.

در ادامه اولین عکس از فضائلی و حضورش در یک مراسم بعد از حملات مذکور را مشاهده می‌کنید.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899700

دیگر خبرها

  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید