Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@14:21:37 GMT

ارتباط تلفنی ۳ مرکز مخابراتی دچار اختلال می شود

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۲۳۹۲

ارتباط تلفنی ۳ مرکز مخابراتی دچار اختلال می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید بهشتی، پیام نور و شهید تندگویان از فردا ۴ اسفند ماه آغاز می شود.

با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید بهشتی با پیش شماره های ۸۸۴۰ الی ۸۸۴۹، ۸۶۰۱ الی ۸۶۰۴، ۸۸۱۴، ۸۸۳۸، ۸۸۳۹ در محدوده خیابان های رسالت، شهید کابلی، حیامنش، آقا باقری، بزرگراه صیاد شیرازی به مدت ۳ روز اختلال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرکز مخابرات پیام نور نیز مشترکان دارای پیش شماره های ۴۴۴۰ الی ۴۴۴۹، ۴۴۶۰ الی ۴۴۶۲، ۴۴۲۷، ۴۴۲۹، ۴۴۸۹، ۴۶۰۴ در محدوده خیابانهای میرزا بابایی، مخبری، عدل و اشرفی اصفهانی و در مرکز مخابرات شهید تندگویان مشترکان دارای پیش شماره های ۲۲۳۰ الی ۲۲۳۳، ۲۲۵۰ الی ۲۲۵۳، ۲۶۱۴، ۲۶۳۰ الی ۲۶۳۲ در محدوده خیابانهای شهید عراقی، شهید ملکی نسب و رضا سیف، در ارتباط تلفنی خود به مدت ۷۲ ساعت با اختلال مواجه می شوند.

کد خبر 4548632 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: تلفن ثابت تماس تلفنی مخابرات تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم

 قاسم معارف وند از برقراری ۳۵۷ هزار تماس مردمی در حوزه‌های مختلف در تماس با مرکز تلفنی ۱۲۲ آبفای قم خبر داد و گفت: از این تعداد تماس ۶۶ درصد توسط کارشناسان و ۳۴ درصد توسط سامانه‌های خودکار مانند اعلام رقم کنتور، استعلام مبلغ آب‌بها و... پاسخگویی شده است. 

مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قم میانگین زمان انتظار شهروندان برای ارتباط با کارشناسان مرکز تماس ۱۲۲ آبفای قم را در سال گذشته ۵۴ ثانیه دانست و افزود: در این مدت، افزون بر ۷۲۰ هزار مورد اطلاع‌رسانی تلفنی و پیامکی به مشترکین در زمینه‌های مختلف اعم از اعلام قطعی آب، صرفه‌جویی در مصرف، عایق‌بندی کنتور، هشدار‌های مربوط به پس زدگی فاضلاب و. توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آبفای قم انجام شده است.

 معارف وند از ارائه بیش از ۱۷ هزار مورد خدمات غیرحضوری فروش و پس از فروش، بررسی صورتحساب، خرابی کنتور و اصلاح شماره موبایل توسط مرکز ۱۲۲ آبفای قم در سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مورد شکایت مردمی در حوزه‌های مختلف آب و فاضلاب ثبت و برای رسیدگی به واحد‌های مختلف ارسال شد.

مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان از هم استانی‌ها خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه حادثه در شبکه‌های آب و فاضلاب شهر‌ها و روستا‌های استان با اعلام آن به شماره تلفن ۱۲۲ در هر ساعت از شبانه‌روز، در برطرف شدن سریع آن، مشارکت نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • خسارت حدود ۴۰۰ میلیارد ریالی به ایستگاه انتقال آب گچساران
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • سیستم مکان یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • فوت ۳ سرنشین لنج آتش گرفته در آب‌های جزیره هرمز