Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@01:46:40 GMT

از شر چربی های شکم با خوردن این معجون خلاص شوید

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۲۶۲۷

از شر چربی های شکم با خوردن این معجون خلاص شوید

رکنا: آب کردن چربی شکم با خوردن این معجون در 8 صبح بهترین راهکار است.

وقتی در مورد راه و روش آب کردن چربی شکم و پهلو می شنوید به یاد رژیم های سخت و حرکات ورزشی سخت تر می افتید ، به جز این موارد راهی برای این مشکل وجود دارد.

 وقتی صحبت از کاهش وزن می شود اولین چیزی که به ذهنمان می رسد دراز و نشست ،شنا روی زمین و سالاد خوردن است اما چگونه فاقد ورزش و رژیم چربی های خود را آب کنیم ؛البته باید بدانید شکم محل رشد انواع میکروب هاست که به سلامتی صدمه میزند و تا زمانی که این میکروب ها را از بین نبرید باید برای رفع چربی های این بخش از بدن تلاش کنید بنابراین مراقب شکم خود باشید و از غذاهای حاوی فیبر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بخش به شما معجون لاغری مخصوص آب کردن چربی شکم و پهلو معرفی میکنیم که با مصرف یک هفته نه تنها باعث لاغری میشود بلکه احساس سبکی و انرژی به افراد می دهد.

مواداولیه
معجون آلویی روش ساده و سریع خانگی برای چربی شکم و چربی های پهلو

مواداولیه تهیه معجون آب کردن چربی شکم با آلو
5 عدد آلو ارگانیک
1ق بذرکتان
1ق دانه ی چیا
2فنجان شیرنارگیل یاشیربادام

طرزتهیه نسخه لاغری طب سنتی برای آب کردن چربی شکم و پهلو
آلوهاراخردکنید وباهمه ی مواد داخل مخلوط کن بریزید ، به همین سادگی معجون کاهش وزن شما آماده می شود.

نحوه ی مصرف
صبحها به محض اینکه از خواب بیدار می شوید این معجون را بنوشید
30 تا 60 دقیقه بعد از آن چیزی نخورید
اگر به همراه این رژیم مصرف شیرینی و قند را قطع کنید بعد از3هفته متوجه کاهش وزن چشمگیری خواهید شدچربی های شکم تا حد قابل توجهی کاهش می یابند و علاوه بر آن معده و روده را پاکسازی می کند البته در روند درمان باید صبر و پشتکار داشته باشید.براساس سایت منبع healthylifesuggestion بهترین زمان مصرف این معجون لاغری و چربی سوز شکم ساعت 8 صبح است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: ورزش سلامتی لاغری لاغری طب سنتی ورزش سلامتی لاغری لاغری طب سنتی خوردن مواد چربی صبح آب عکس فیلم تلگرام دستگیری دختر تصاویر دستگیر شد زاهدان مرد دستگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر «راسل کامهی»، پزشک ورزشی مراقبت‌های اولیه در مؤسسه ارتوپدی اسمیت تاون نیویورک، می‌گوید: «وزنه زدن، گروه‌های عضلانی بزرگ شما را فعال می‌کند و اگر به درستی انجام شود، می‌تواند کالری بیشتری نسبت به تمرینات کاردیو حالت ثابت بسوزاند.»

وی در ادامه می‌افزاید: «با این حال، وزنه زدن به تنهایی کلید کاهش وزن نیست. حداقل ۸۰ درصد کاهش وزن از طریق تغذیه انجام می‌شود.»

کامهی می‌گوید: «فردی که وزنه می‌زند تا توده عضلانی به دست آورد باید از رژیم غذایی پر پروتئین استفاده کند. هدف باید ۱ گرم پروتئین به ازای هر نیم کیلو از وزن بدن باشد.»

وی گفت: «افرادی که از قبل تناسب اندام دارند و سعی می‌کنند عضله به دست آورند، ممکن است وزن کم نکنند، اما افرادی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند، وزن کم می‌کنند.»

بررسی اخیر نشان داد که تمرینات مقاومتی درصد چربی بدن، توده چربی بدن و چربی احشایی را در بزرگسالان سالم کاهش می‌دهد.

اما طبق گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده، فعالیت بدنی منظم و تغذیه سالم هر دو برای کاهش وزن مهم هستند.

به گفته محققان، عضله سازی برای سوزاندن کالری بیشتر مهم است، زیرا عضله بیش از دو برابر چربی کالری می‌سوزاند. طبق گفته کلینیک مایو، در میان فواید بسیار وزنه زدن، این است که این ورزش باعث افزایش متابولیسم می‌شود.

همچنین به بهبود سطح تستوسترون در مردان کمک می‌کند و برای حفظ تراکم استخوان در زنان بسیار مهم است.

بر اساس مطالعه اخیر، وزنه برداری همچنین با کاهش قابل توجه احتمال مرگ زودهنگام افراد، به ویژه زمانی که با ورزش‌های هوازی همراه باشد، مرتبط است.

محققان توصیه می‌کنند که حداقل ۱۵۰ دقیقه ورزش هوازی در هفته به علاوه دو جلسه تمرین قدرتی داشته باشید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید
  • لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته
  • هفت نکته برای کاهش وزن اگر فکر می‌کنید «ژن چربی» را دارید
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • غذا‌هایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد
  • خواص و فواید خرما + فیلم
  • این اسید لاغرتان می‌کند
  • خوردن این غذا‌ها در شب باعث سوزش معده می‌شود