Web Analytics Made Easy - Statcounter

با امضای تفاهمنامه ای به ارزش ۲ میلیون دلار میان ایران و هند، همکاری های دو کشور در حوزه کارآفرینی گسترش می یابد.

 

این تفاهمنامه، در حیدرآباد هندوستان به امضای اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید جمهوری اسلامی ایران و سانیل شوکلا رییس موسسه توسعه کارآفرینی هند رسید.

بر اساس این تفاهمنامه که در حاشیه کنفرانس دو سالانه بین المللی توسعه کارآفرینی در هند امضا شد، مرکز تخصصی کارآفرینی کسب و کارهای خرد و کوچک هند–ایران در تهران ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری دوره های تخصصی آموزشی، تبادل دانش برای شناسایی ظرفیت های کارآفرینی، اجرای برنامه های توسعه کارآفرینی و تامین مالی خرد از جمله دستورکارهای این مرکز خواهد بود.

هند، از موفق ترین کشورها در توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک در جهان به شمار می رود. اجرای تفاهمنامه اخیر می تواند به استفاده از تجربیات این کشور در توسعه کارآفرینی، سیستم تامین مالی کسب و کارهای خرد و کوچک خصوصا در مناطق روستایی و حاشیه شهرها و کمتربرخوردار در ایران منجر شود.

در این سفر که به همراه دکتر علی ربیعی رییس هیات مدیره صندوق انجام شده است، هیات ایرانی با مدیرعامل بانک توسعه صنایع کوچک هند، مدیرعامل بانک تعاون هند، مدیرعامل بانک توسعه کشاورزی هند و مدیرعامل بانک زنان هند دیدار و در مورد گسترش همکاریها و تبادل تجربیات در چارچوب تفاهمنامه منعقده مذاکره کرد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها

افشین صالحی نژاد در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان جیرفت که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان جیرفت برگزار شد، گفت: در وضعیت اقتصادی جامعه، کمک به خانواده مددجویان، خصوصا تدارک اشتغال برای آنان و نیز جذب کارآفرینان، اقدامی مهم است و این فعالیت‌ها بدون تردید در دوره جدید جدی گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های صورت‌گرفته در انجمن حمایت زندانیان جیرفت قابل تأمل است؛ ولی همچنان انتظارات را برآورده نمی‌کند، بیان داشت: ابتدا باید خانواده‌هایی که واقعا نیازمند هستند، شناسایی شوند و سپس حمایت شده و مرتبا مورد سرکشی قرار گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به لزوم توجه به خانواده زندانیان و نیاز به فعالیت جدی انجمن حمایت زندانیان، تصریح کرد: مدیرعامل جدید انجمن، چهره‌ای جوان، دلسوز و پر تلاش است و با توجه به تجارب و حسن شهرت در این سمت قرار گرفته است. 

 وی بیان کرد: در زمان کنونی، لازم است با فعالیتی مضاعف در حوزه حمایت‌ها از خانواده زندانیان پیش برویم. 

در این آیین از خدمات مسعود فاطمی قدردانی و حامد دلفاردی به سمت مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان جیرفت معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • لحظه امضای تفاهمنامه میان ایران و سریلانکا با حضور رؤسای جمهور ۲ کشور | تصاویر
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • افتتاح ۳ مگاپروژه حوزه انرژی سریلانکا توسط سید ابراهیم رئیسی/ امضای ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا/رئیسی: تهدیدها و تحریم ها ملت ایران را متوقف نکرده است/ رئیس جمهور سریلانکا: از حمایت های ایران تشکر می کنیم
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • انعقاد تفاهمنامه جاده ای و تقویت مناسبات حمل و نقلی با تاجیکستان
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها