Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جوزی اسمولت روز پیش توسط پلیس شیکاگو به جرم صحنه‌سازی آنچه ماه پیش‌تر از آن به عنوان یک خشونت نژادی یاد کرده بود، دستگیر شد؛ اما از آنجا که او باید در صحنه فیلمبرداری سریال تازه کمپانی فاکس حاضر می‌شد، آزاد شد. با این حال گفته شده نقش او به شدت پس از این دردسرهای قانونی کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاکس در بخش مهمی از این ماجرا از این بازیگر پشتیبانی و چندین بیانیه در حمایت از وی صادر کرد، اما هفته گذشته گزارش‌های مختلفی منتشر شد مبنی بر این که اسمولت صحنه کتک خوردنش را خودش ترتیب داده بود.

با وجود همه مشکلات قانونی که اکنون برای این بازیگر ایجاد شده او از حمایت زیادی در شبکه فاکس برخوردار است و این شبکه روز چهارشنبه اظهار امیدواری کرد که او بتواند نقشش در سریال این شبکه را به پایان ببرد.

سریال «امپایر» حدود یک اپیزود و نیم تا پایان فیلمبرداری دارد تا بتواند فصل پنجم خود را به پایان ببرد و این به معنی بیشتر از یک هفته کار است.

به اسمولت اجازه داده شده است تا چند روزی به صحنه کارش برگردد.

او سه هفته پیش در روز ۲۹ ژانویه صبح زود نزدیک محل زندگی‌اش قربانی یک حمله نژادپرستانه شد و در شیکاگو مورد حمله قرار گرفت.

اما هفته پیش خبرهای مختلفی منتشر شد مبنی بر این که او خودش این برنامه را تدارک دیده و به دو نفری که به او حمله کرده بودند پول داده تا این کار را انجام دهد.

وی با سپردن وثیقه‌ای ۱۰۰ هزار دلاری از بازداشت پلیس خارج شده تا فیلمبرداری سریال «امپایر» را به پایان ببرد.

پلیس شیکاگو صبح دیروز و پس از بازداشت اسمولت در کنفرانس خبری گفت معتقد است اسمولت به دلیل ناراضی بودن از دستمزدش در سریال «امپایر» این کار را صحنه‌سازی کرده است.

منابع داخلی می‌گویند او برای هر اپیزود از این سریال باید حدود ۶۰ هزار دلار دریافت کرده باشد. این مبلغ حدود ۲۰ هزار دلار بیشتر از مبلغی است که در آغاز این سریال در سال ۲۰۱۵ به اسمولت که در آن زمان بازیگری کمتر شناخته شده بود، پرداخت می‌شد.

گفته شده وی از برادران ابل و اولا اوسونداریو خواسته تا برای صحنه سازی این ماجرا به وی کمک کنند و به آنها پول داده است تا مورد حمله واقع شود. گفته می‌شود او چکی ۳۵۰۰ دلاری به این برادران پرداخت کرده تا این کار را انجام دهند.  

اسمولت تاکنون هر نوع صحنه‌سازی درباره این حمله را انکار کرده است.

کد خبر 4548994

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیگر تلویزیون سریال خارجی نژادپرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان

گرچه گروه تروریستی داعش سودای ایجاد خلافت در عراق و سوریه را در سر می‌پروراند، اما در نهایت این گروه تروریستی اکنون تمامی حوزه‌های تسلط خود را از دست داده و هسته‌های مخفی آن به صورت گاه به گاه اقدام به انجام عملیات‌های تروریستی کور می‌کنند. داعش خراسان یکی از شاخه‌های این سازمان تروریستی است که حضور فعالی در افغانستان دارد و تا به حال در این کشور، ایران، و روسیه اقدام به انجام عملیات‌های تروریستی مرگبار کرده است. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، دفتر دادستانی آلمان امروز (چهارشنبه) از متهم شدن ۷ تبعه خارجی به همکاری با سازمان تروریستی داعش خراسان خبر داد.

براساس بیانیه منتشر شده در این زمینه، این افراد متهم هستند به دنبال انجام حمله تروریستی در آلمان به نیابت از داعش خراسان بوده اند. در میان ۷ مظنون دستگیر شده یک تبعه ترکمنستانی و ۶ تبعه تاجیکستانی حضور دارند. این افراد متهم هستند قصد انجام حمله تروریستی مهیب در آلمان و سایر کشور‌های اروپای غربی را داشته اند، اما هنوز در برنامه حمله خود را نهایی نکرده بودند. 

این تروریست‌ها در بهار ۲۰۲۲ پس از آغاز جنگ اوکراین وارد آلمان شده و یک هسته تروریستی دیگر در هلند ایجاد کرده بودند. با این حال، مقامات امنیتی آلمان آنها را در ژوئیه سال گذشته میلادی دستگیر کرد. 

دادستانی آلمان جزئیات بیشتر درباره این هسته تروریستی و زمان محاکمه آنها ارائه نکرد. 

پیش از این شاخه خراسان گروه تروریستی داعش طی حمله تروریستی به کنسرتی در روسیه ۱۳۷ تن را کشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • ایلان ماسک: شواهدی از بیگانگان ندیده‌ایم
  • مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟