Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم صدرنشین کنفرانس غرب موفق به بردی دیگر این بار در خانه مقابل ساکرامنتو کینگز شد.

طرفداری - در بازی های صبح امروز (جمعه) از سری رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا (NBA)، دو تیم گلدن استیت وریرز و ساکرامنتو کینگز مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان، این میزبان بود که توانست در یک بازی نزدیک و البته تماشایی، توانست تیم نهم کنفرانس غرب یعنی ساکرامنتو را با نتیجه 125-123 شکست داده و همچنان در جایگاه نخست منطقه کنفرانس غرب قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهل و دومین پیروزی طلایی پوشان گلدن استیت وریرز بود که با درخشش استفن کری با 36 امتیاز به دست آمد.

گزارش بازی

اولین امتیازات این بازی توسط میزبان در استادیوم اوراکل آرنا به دست آمد و کوین دورانت ستاره نام آشنای دنیای بسکتبال توانست اولین امتیازات را به نام خود و گلدن ثبت نماید. کوارتر نخست با درخشش طلایی پوشان ادامه داشت و امتیازات پیاپی کری و  دمارکوس سبب شد تا آن ها این کوارتر را با نتیجه 35-30 به سود خود به پایان برسانند. در کوارتر دوم اما این تیم میهمان بود که نبض بازی را در دست گرفت و با بازی خوبِ ماروین بگلی توانست با 7 امتیاز اختلاف و با حساب 25-32 تیم قدرتمند گلدن را از پیش رو بردارد تا در پایان نیمه اول، ساکرامنتو با دو اختلافِ امتیاز برتری و نتیجه 60-62 از زمین بازی خارج شود.

نیمه دوم بازی از راه می رسد و تماشاگران در اوراکل آرنا شاهد بازی بسیار نزدیک و پایاپای در کوارتر سوم بودند. امتیازات یکی پس از دیگری از سوی هر دو تیم رد و بدل می شد و باعث شد تا در پایان این کوارتر دو تیم به تساوی 29-29 دست یابند. هنوز دو امتیاز برتری ساکرامنتو پابرجا بود و شاگردانِ استیو کر برای جبران این دو امتیاز و برتری در این میدان چشم به کوارتر پایانی دوخته بودند. کوارتر چهارم بازی نیز شروع می شود و طبق انتظار این گلدن استیت بود که بر فشار حملات خود در کوارتر پایانی افزود. طلایی پوشان درنهایت و به سختی توانستند ساکرامنتو را در دوازده دقیقه پایانی با نتیجه 36-32 شکست دهند تا در مجموع با برتری 125 به 123 پیروز این دیدار خانگی گردند. گلدن استیت وریرز با این برد به چهل و دومین پیروزی فصل خود دست یافت تا همچنان درصدر تیم های کنفرانس غرب جای داشته باشد.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند گلدن استیت وریرز 45.7% 41.3% 15 49 ساکرامنتو کینگز 43.4% 30.3% 13 52 تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن پاس گلدن استیت وریرز استفن کری 36 دمارکوس کازینز 10 دریماند گرین 8 ساکرامنتو کینگز ماروین بگلی 28 ماروین بگلی 14 دی آرن فاکس 8

جدول مسابقات NBA

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بسیاری از هواداران پرسپولیس گمان می‌کردند علیرضا بیرانوند ار بازی جام حذفی سرخ‌ها را همراهی می‌کند اما غیبت این گلر طولانی‌تر شد.

بیرانوند بعد از اینکه بازی با گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت را از دست داد این هفته گچ دست خود را باز کرد اما نتوانست شرایط همراهی سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم را به دست بیاورد.

بیرو در روز بازی سرخ‌پوشان ویدیویی از تمرینات اختصاصی خود برای تقویت مچ دستش منتشر کرد. کادر پزشکی پرسپولیس تلاش می‌کنند بیرانوند را به دیدار حساس مقابل سپاهان در لیگ برتر برسانند.

دیگر خبرها

  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت