Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکید بر ارائه برنامه از سوی کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی به تمامی اعضا آن هم پس از انجام ثبت نام و تایید صلاحیت‌ها، مهمترین محور جلسه روسای هیات‌های کشتی سراسر کشور بود.

به گزارش ایسنا، برگزاری سمینار رؤسای هیأت‌های کشتی از زمان ریاست رسول خادم و به منظور همفکری با هیأت‌ها و تصمیم گیری جمعی شکل گرفت که ارائه گزارش عملکرد سه ماهه فعالیت‌های فدراسیون کشتی و تصویب تقویم فنی تیم‌های ملی در تمامی رده‌های سنی در سال ۹۸ از جمله موارد مطرح و تصویب شده در جلسه روز چهارشنبه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از نکات مهم مطرح شده در این نشست که با حضور ۲۵ هیأت کشتی برگزار شد، سوال برخی رؤسای هیأت‌های کشتی در مورد فعالیت کشتی پهلوانی بود که اعلام شد برنامه‌های این رشته تا زمان تعیین رئیس آینده توسط فدراسیون دنبال می‌شود و پس از آن نیز تصمیم گیری برعهده مجمع کشتی خواهد بود.
پس از گذشت حدود ۱۵۰ دقیقه از نشست حمید بنی تمیم سرپرست و رضا لایق دبیر فدراسیون برای اینکه هیأت‌ها بتوانند براحتی مسائل خود را در زمینه انتخابات مطرح کنند، جلسه را ترک کردند.
در ابتدای این نشست مسعود ریاضی رئیس هیأت کشتی خراسان رضوی با انتقاد از برخی بد اخلاقی‌ها در فضای مجازی و انتشار اخبار نادرست اعلام کرد وی هیچ برنامه‌ای برای اینکه رؤسای هیأت‌ها را برای دیدار با امیر خادم راهی وزارتخانه کند، ندارد. ریاضی در ادامه اعلام کرد خودش قصد دارد قبل از بازگشت به مشهد به دیدار خادم برود و از وی در مورد حضور یا عدم حضور در انتخابات سوال کند و پیشنهاد داد اگر فردی تمایل دارد وی را در این دیدار همراهی کند.
این موضوع البته واکنش دو نفر از رؤسای هیأت‌های را برداشت و آنها اعلام کردند که هر کس تمایل دارد کاندیدای ریاست هیأت کشتی شود خودش باید درخواست ملاقات کند که پس از آن ریاضی از پاسخ این نفرات قانع شد.
همچنین در این نشست برخی از رؤسای هیأت‌ها با اشاره به اینکه رسول خادم برای کسب ۴۰ رأی مجمع حتی یک تماس تلفنی نیز با رؤسای هیأت‌ها نگرفت از سفر پی در پی برخی کاندیداها به استان‌های مختلف و حتی اقامت در برخی شهرها و دیدار با پیشکسوتان برای جلسه با رؤسای هیات هایی که نمی‌توانند مستقیم با آنها مذاکره کنند، آن هم پیش از ثبت نام و تأیید صلاحیت‌ها انتقاد کردند.
در این جلسه اعضا بعد از ارائه چند پیشنهاد در مورد چگونگی انتخاب فرد واجد شرایط برای ریاست فدراسیون کشتی اعلام کردند زمان ده دقیقه در مجمع برای شنیدن برنامه کاندیداها کافی نیست و آنها پس از پایان روند ثبت نام و تأیید صلاحیت‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان در یک زمان مناسب پیش از مجمع از کاندیداهای حائز شرایط دعوت می‌کنند تا در حضور تمامی اعضا هرکدام برنامه‌های خود را ارائه کنند و به سوالات اعضا پاسخ دهند. رؤسای هیأت‌ها بر رأی مخفی خود و همچنین رعایت حفظ شأن تمامی کاندیداها به ویژه اهالی کشتی تاکید کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای دور دوم انتخابات برای ورود به مجلس چقدر باید رأی بیاورند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور، گفت: به دلایل مختلف وقتی انتخابات به دور دوم کشیده می شود مشارکت کاهش پیدا می‌کند.

وی در برنامه‌ سلام صبح به خیر شبکه سه گفت: یکی از دلایل کاهش مشارکت در مرحله دوم انتخابات، اجازه ندادن قانونگذار به افراد برای رای دادن در شعبه‌ای غیر از شعبه اخذ رای در مرحله اول است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: اگر فردی در تهران رای داده باشد نمی‌تواند در شهرستان دیگری رای دهد، اما اگر فردی در مرحله اول در هیچ یک از شعب ۲۲گانه رای نداده باشد در مرحله دوم می‌تواند در هر شعبه و شهری رای خود را به صندوق رای بیندازد.

اسلامی ادامه داد: ستادهای انتخابات استانی و صدا و سیما اطلاع‌رسانی مناسبی برای مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات انجام داده‌اند. وضعیت تایید صلاحیت‌ها در حوزه‌های ۲۲ گانه اخذ رای به گونه‌ای است که نامزدها به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و مردم می‌توانند با توجه به این مسئله با نامزدهای منتخب خود رای دهند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور متذکر شد: هر کس در مرحله دوم انتخابات بالاترین رای را کسب کند، وارد مجلس می‌شود و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904285

دیگر خبرها

  • اتمام حجت هسته‌ای ایران با اسرائیل و آمریکا | موجودیت ایران تهدید شود، دکترین هسته‌ای خود را تغییر می‌دهیم | اگر اسرائیل به حمله ایران پاسخ می داد...
  • کمال خرازی : در صورت تهدید موجودیت ایران دکترین هسته‌ای خود را تغییر می دهیم
  • اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم
  • کاندیداهای دور دوم انتخابات برای ورود به مجلس چقدر باید رأی بیاورند؟
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • اعضای اجرایی انتخابات حق جانبداری از نامزدها را ندارند
  • برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای هیأت مدیره ایران ایر
  • خبر مهم شورای نگهبان برای کاندیداهای دور دوم انتخابات
  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه