Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری  گفت:صالحین مساله بسیار مهمی است، ترویج  ارزش‌های اسلامی و تبیین اهداف انقلاب و نظام اسلامی در این سلسله جلسات صالحین انجام می‌شود. ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام  عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار با سفیران صالحین درخصوص طرح شجره طیبه صالحین اظهار داشت: باتوجه به اینکه اصل بنیانگذاری صالحین  خدای سبحان است آیه معروف105 سوره انبیا کلیت هدف صالحین را تصدیق می‌کند و آیه82  سوره یس صالحان را مدیران آینده نظام مهدوی عنوان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نکته خیلی مهم است آنچه به صالحین ضربه میزند این است که افرادی که در این مجموعه هستند باید از خدا واهمه و دغدغه داشته باشند،  آیه110 سوره توبه برای مربیان این طرح است که آنها باید از همه چیز خود حتی آبرویش  بگذارد.

اهواز| توجه ویژه به حلقه صالحین در بی‌اثر کردن تبلیغات منفی دشمن ضروری استبیش از 3300 حلقه صالحین در استان قم فعال استاهواز| توجه ویژه به حلقه صالحین در بی‌اثر کردن تبلیغات منفی دشمن ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین  با بیان اینکه آنچه به صالحین ضربه میزند در آیه 96 سوره نحل اشاره شده است که آن شخص مربی قرآنی نباشد، گفت:  هیچ شخص عزیز و آبرومندی حق را رها نکرد مگر به ذلت کشیده شد و هیچ آدم ضعیفی از حق دفاع نکرد مگرآنکه خدا آن را باعزت کرد.

توجه به افراد الگو و شاخص در صالحین و معرفی آنها به مردم ازجمله موارد تاکیدی آیت الله عابدینی بود.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام تلخابی نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت:صالحین مساله بسیار مهمی است، ترویج  ارزش‌های اسلامی و تبیین اهداف انقلاب و نظام اسلامی در این سلسله جلسات صالحین انجام می‌شود.

وی افزود: حلقه صالحین طرح بسیار موفقی است و به نظر بنده  باید خیلی بیشتر توسعه پیدا کند تا نتیجه مطلوب تری از آن ببینیم.

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری  گفت: روشنگری، تبیین و آگاهی یافتن عموم مردم از برنامه‌های مهم حلقه‌های صالحین  بوده و این تبیین برای مردم خیلی موثر استبه عنوان مثال  خیلی از مردم از ویژگی های زندگی ساده مقام معظم رهبری اطلاع ندارند و جوسازی‌ها در فضای مجازی سبب می‌شود که این مساله برای خیلی از مردم برعکس جلوه کند.

وی افزود: گاهی  ما افرادی که ظرفیت جذب دارند را طرد می‌کنیم  بنابراین در رفتارهایمان باید طوری عمل کنیم  که سبب طرد نشویم که این برنامه ریزی دقیقی می‌طلبد.

‌تلخابی با بیان اینکه گاهی با رفتارهایمان سبب طرد خودی‌ها می‌شویم، گفت: رویکرد ما باید خیلی دقیق و ظریف باشد تا در جذب عموم دچار مشکل نشویم.

وی افزود: هرچه سرگروه ها قوی ترباشند تاثیر ما در حلقه‌ها بیشتر است به عنوان مثال سرگروه حلقه بایستی شخص فرهنگی آن محله باشد.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین و ترویج اندیشه های مهدوی در عصر شیخ الائمه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، تمام کسانی که ائمه معصومین (ع) را به شهادت رساندند یقین داشتند که آنها بر حق هستند، مانند امام جعفر صادق که دنیا طلبی و حکومت خواهی و کینه ورزی منصور دوانقی باعث شد تا خورشیدی دیگر غروب کند و دلهای مومنان را به سمت قبرستان بقیع ببرد.

امام صادق (ع) در دوران زندگی پرخیر و برکتش، در ۱۰ حکومت بنی امیه و بنی عباس زندگی می کردند و با تقیه کردن در سخت ترین شرایط به همراه شاگردانش توانستند با تبیین، ترویج، اسلام و مکتب اهل بیت (ع) را به جهان معرفی کنند. چون در عصر امام صادق (ع) عصر ظهور فرقه ها و مذاهب الحادی بود شبه افکنی علیه اسلام، قرآن و اهل بیت باعث شد تا امام با برپایی مجالس و راه اندازی مدرسه های دینی با انحرافات در جامعه مبارزه کند.

امام صادق علیه السلام به شیخ الائمه معروفند و از ۶۵ سال عمر پربرکتشان ۳۴ سال امامت کردند و در این مدت توانستند ۴ هزار شاگرد را تربیت کنند.

حضرت امام صادق علیه السلام در پرتوی دانش الهی بیشترین نیازهای مادی، معنوی، فلسفی و عرفانی، بهداشتی، طب و نجوم بشریت را تا روز قیامت تامین کردندو عزاداری برای امام حسین (ع) و انتظار موعود را در میان پیروان اهل بیت رواج دادند.

همه علمای اسلام به ویژه امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود نیز مردم ایران را متعهد به پیروی از آیین فقه جعفری دعوت کردند و امروز شاهد این هستیم که علم صادق در حوزه های علمیه و دانشگاه ها تدریس می شود. برابر اصل قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دین رسمی کشورمان اسلام و مذهب جعفری اثنی عشری است و این اصل غیر قابل تغییر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • تبیین و ترویج اندیشه های مهدوی در عصر شیخ الائمه
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل