Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند ماه مانده به برگزاری بازی‌های دانشجویان جهان در ناپل ایتالیا، انتخاب بی سر و صدای الهه عرب عامری همسر محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی به عنوان رئیس انجمن تیراندازی بر خلاف رویه این فدراسیون در تخصص گرایی بوده است.

به گزارش ایسنا، الهه عرب عامری نایب رئیس سابق فدراسیون‌های فوتبال، تکواندو و شنا توسط محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، چندی پیش و در سکوت خبری به عنوان رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکم انتخاب عرب عامری در حالی از سوی همسرش محمدرضا دهخدا به امضا رسیده که وی هیچ سابقه‌ای در رشته تیراندازی به عنوان یکی از مهمترین رشته‌های مدال آور دانشجویان ایران در ادوار رقابت‌های یونیورسیاد ندارد.

این در حالیست که انتخاب افراد متخصص در رشته‌های ورزشی مرتبط به عنوان رئیس انجمن‌های ورزشی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی همواره مورد تاکید رئیس این فدراسیون و اعضای هیأت رئیسه بوده است، کما اینکه انتخاب چهره‌های پرافتخاری همچون سجاد انوشیروانی در انجمن وزنه برداری، دکتر دادکان در انجمن فوتبال، دکتر صاحب الزمانی در انجمن کاراته، حسین اوجاقی در انجمن ووشو، افشاردوست در انجمن والیبال و … حکایت از توجه ویژه به این امر مهم دارد.

رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان ۱۲ تا ۲۳ تیرماه سال آینده در ناپل ایتالیا برگزار می‌شود و رؤسای انجمن‌های ورزشی که رشته آنها در یونیورسیاد حضور دارد نیز به این رویداد مهم بین المللی اعزام خواهند شد.

دهخدا و عرب عامری اوایل دی ماه نیز با دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی برای هماهنگی در انتخاب نفرات اعزامی به یونیورسیاد ایتالیا دیدار داشتند.
حضور عرب عامری در یونیورسیاد دوره قبل در چین تایپه باعث بروز برخی حواشی شد که رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی عنوان کرده بود، همسرش به عنوان میهمان و با تهیه بلیط هواپیما با هزینه شخصی عازم چین تایپه شده است.

سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان تیر ماه سال آینده در ۱۸ رشته ورزشی شامل ۱۵ رشته دائمی دوومیدانی، بسکتبال، شمشیر بازی، فوتبال، ژیمناستیک هنری، جودو، شنا، تکواندو، واترپلو، تنیس روی میز، والیبال، تنیس، شیرجه و ژیمناستیک ریتمیک، تیر اندازی باکمان و ۳ رشته انتخابی راگبی (هفت نفره)، قایقرانی (بادبانی) و تیراندازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!

به گزارش “ورزش سه”، شاید کمتر کسی بداند که رشته‌های زیر مجموعه دوچرخه سواری سالنی هم، از رشته‌های المپیکی محسوب می‌شوند. دوچرخه سالنی با سه زیر شاخه مختلف (سایکل بال، آرتیستیک بال و ای اسپورت) به زودی در المپیک حضور خواهد داشت و حالا با جدی شدن این ورزش در دنیای ورزش، فدراسیون دوچرخه سواری ایران هم به دنبال ارتقا این رشته‌ها است.

حالا با تصمیم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، سوزان دولت آبادی که از باتجربه‌ترین مربی‌ها در رشته دوچرخه سواری سالنی است، ریاست این کمیته را به عهده گرفته است. دولت آبادی به طور کلی ریاست کمیته دوچرخه سواری ایران در بخش زنان و مردان را به عهده گرفته است.

دولت آبادی در همین خصوص می‌گوید: اولین هدفم ارتقا سطح دانش مربیان است و می‌خواهم مربیان زیادی را به این رشته تزریق کنم. هدف دومم حضور پر تعداد دختران و پسران در المپیک است و می‌خواهم از فرصت به دست آمده نهایت بهره را داشته باشم. همچنین از رسول اسدی، رییس فدراسیون دوچرخه سواری برای در اختیار دادن چنین فرصتی تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی