Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان،مرضیه هاشمی پنجشنبه شب در بزرگترین اجتماع دخترانه در کاشان با عنوان گردهمایی فیروزه نشان ها، به جایگاه مهم خانواده ایرانی و مقام ارزشمند مادر در جامعه اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان به خوبی می‌دانند اگر مادر خانواده را تحت تاثیر سبک زندگی غربی قرار دهند، می‌توانند ایران را تحت سلطه خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هاشمی همچنین به چهارشنبه‌های سفید در ایران اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه برخی از دختران ایرانی گرفتار رسانه‌های فریبنده غربی شده و معیار‌ها و فرهنگ و ارزش‌های ایرانی خود را فراموش‌کرده و با نام و شعار آزادی بیان خواستار آزادی‌های غیرواقعی بدحجابی و بی‌حجابی و ولنگاری در چهارشنبه‌ها هستند و بازیچه منفعت طلب غربی شدند. 

وی ادامه داد: اگر به تعبیر غربی‌ها حجاب ظلم است و آن را تضعیف حقوق بانوان ایرانی می‌دانند پس چرا غربی‌ها در برابر حجاب کامل بانوان عربستانی که حتی از پوشیه استفاده می‌کنند سکوت کرده اند و حجاب را برای بانوان ایرانی نقض حقوق بشر می‌دانند. 

هاشمی در ادامه به عکس العمل خودش در برابر پرسش‌های چگونگی زندگی اش در ایران اشاره کرد و افزود: بار‌ها از من سوال شده زندگی در ایران برای یک زن آمریکایی الاصل سخت و دشوار است که در پاسخ گفته ام نمونه زندگی خانوادگی که در ایران است را در هیچ کجای دنیا نمی‌توانید ببینید. 

وی افزود: با وجود اینکه آمریکا و غرب ۴۰ سال است ایران را تحت شدیدترین تحریم‌ها و جنگ تحمیلی و جنگ اقتصادی قرار داده است، اما ملت ایران شرایط سخت را تحمل کرده و با رهبری‌های امام خامنه‌ای همه موانع و مشکلات را پشت سرگذاشته و می‌گذارند.

به گفته وی، پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف طی چهل سال گذشته همه را گیج و سردرگم کرده است به طوریکه که آمریکا و اروپا روزی نیست که از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران حرفی به میان نیاورند و برای همین است که از ایران ترس و هراس دارند. 

هاشمی همچنین به رفتار خصمانه و ضد حقوق بشری آمریکایی‌ها با وی در طول مدت ۱۱ روز زندانی و اسارت خود در آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکایی بر خلاف شعار‌های بشر دوستانه خود کمترین حقوقی برای زندانیان خود قائل نیستند. 

وی به چگونگی دستگیری خود از سوی دولت آمریکا اشاره کرد و افزود: این را بدانید که آمریکایی‌ها آنقدر از پیشرفت‌ها و اقتدار ایران واهمه و هراس دارند که حتی نقشه دستگیری من را کشیدند تا از من اطلاعاتی در مورد ایران بپرسند و در مدتی که در زندان‌های آمریکا بودم تمام سوالات آن‌ها از من در مورد ایران بود.

هاشمی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از زندانیان در آمریکا به ویژه سیاهپوستان بدون هیچ جرمی در زندان به سر می‌برند گفت: عدم رعایت حقوق بشر و تبعیض نژادی از مواردی است که آمریکایی به آن پایبند نیستند، اما خود را مدعی حقوق بشر در سراسر جهان می‌دانند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر، حقوق بشر آمریکایی با خیزش نخبگان و دانشگاهیان دانشگاه‌های سرتاسر آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی به وضوح مفهوم خود را نمایان ساخته است.

در همین ارتباط، وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود امروز شنبه در گزارشی به تشریح وضعیت حقوق بشر در آمریکا پرداخته و از عدم پایبندی این کشور به حقوق و آزادی‌های بنیادین بشری انتقاد کرده است.

وزارت خارجه روسیه در تشریح وضعیت حقوق بشر در آمریکا تصریح کرده که ایالات متحده آمریکا علی‌رغم وجود تناقض‌های عمیق در جامعه این کشور همچنان خود را سردمدار حراست از حقوق بشر معرفی می‌کند در حالی که عجله‌ای برای پایبندی به تعهدات قانونی خود در این زمینه نشان نمی‌دهد.

مسکو می‌افزاید: عملیات‌های نظامی در خاک کشورهای اروپایی و خاورمیانه، احداث زندان‌های مخفیانه در سراسر دنیا و اجرای سیاست‌های ضد مهاجرتی در سال‌های اخیر از جمله مواردی است که روسیه آن را مصداق زیر پا گذاشتن آزادی‌ها و حقوق بشری توسط ایالات متحده برشمرده است.

وزارت خارجه روسیه تصریح کرده که این موارد نقض حقوق بشر نشان‌دهنده «ماهیت دوگانه» موضع‌گیری دستگاه‌های حاکمیتی آمریکا در خصوص موازین حقوق بشر و همچنین قوانین بین‌المللی است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که ایالات متحده آمریکا به طور فعالانه از تاکتیک‌های جنگ نیابتی علیه روسیه استفاده می‌کنند که نمونه آن در کمک‌های نظامی گسترده این کشور به اوکراین نمایان است.

گزارش وزارت خارجه روسیه همچنین می‌گوید آمریکا در حال اعمال فشارهای آشکار علیه کشورهای دارای حاکمیت مستقل به بهانه اجرای مکانیسم‌های حقوق بشری است که هدف آن ایجاد ذهنیت منفی علیه فدراسیون روسیه و متحدان و شریکانش در صحنه بین‌المللی است.

کد خبر 6096708

دیگر خبرها

  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • بانوان ایرانی بر فرضیه‌های غربی خط بطلان کشیدند
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران