Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@02:05:51 GMT

حکم ریاست برای همسر!+عکس

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۴۰۴

حکم ریاست برای همسر!+عکس

چند ماه مانده به برگزاری بازی‌های دانشجویان جهان در ناپل ایتالیا، انتخاب بی سر و صدای الهه عرب عامری همسر محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی به عنوان رئیس انجمن تیراندازی بر خلاف رویه این فدراسیون در تخصص گرایی بوده است. آفتاب‌‌نیوز : الهه عرب عامری نایب رئیس سابق فدراسیون‌های فوتبال، تکواندو و شنا توسط محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، چندی پیش و در سکوت خبری به عنوان رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حکم انتخاب عرب عامری در حالی از سوی همسرش محمدرضا دهخدا به امضا رسیده که وی هیچ سابقه‌ای در رشته تیراندازی به عنوان یکی از مهمترین رشته‌های مدال آور دانشجویان ایران در ادوار رقابت‌های یونیورسیاد ندارد.

این در حالیست که انتخاب افراد متخصص در رشته‌های ورزشی مرتبط به عنوان رئیس انجمن‌های ورزشی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی همواره مورد تاکید رئیس این فدراسیون و اعضای هیأت رئیسه بوده است، کما اینکه انتخاب چهره‌های پرافتخاری همچون سجاد انوشیروانی در انجمن وزنه برداری، دکتر دادکان در انجمن فوتبال، دکتر صاحب الزمانی در انجمن کاراته، حسین اوجاقی در انجمن ووشو، افشاردوست در انجمن والیبال و … حکایت از توجه ویژه به این امر مهم دارد.
رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان ۱۲ تا ۲۳ تیرماه سال آینده در ناپل ایتالیا برگزار می‌شود و رؤسای انجمن‌های ورزشی که رشته آنها در یونیورسیاد حضور دارد نیز به این رویداد مهم بین المللی اعزام خواهند شد.
دهخدا و عرب عامری اوایل دی ماه نیز با دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی برای هماهنگی در انتخاب نفرات اعزامی به یونیورسیاد ایتالیا دیدار داشتند.
حضور عرب عامری در یونیورسیاد دوره قبل در چین تایپه باعث بروز برخی حواشی شد که رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی عنوان کرده بود، همسرش به عنوان میهمان و با تهیه بلیط هواپیما با هزینه شخصی عازم چین تایپه شده است.
سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان تیر ماه سال آینده در ۱۸ رشته ورزشی شامل ۱۵ رشته دائمی دوومیدانی، بسکتبال، شمشیر بازی، فوتبال، ژیمناستیک هنری، جودو، شنا، تکواندو، واترپلو، تنیس روی میز، والیبال، تنیس، شیرجه و ژیمناستیک ریتمیک، تیر اندازی باکمان و ۳ رشته انتخابی راگبی (هفت نفره)، قایقرانی (بادبانی) و تیراندازی برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان از انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب در آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: برای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ بیش از ۸۹ هزار داوطلب انتخاب رشته و نسبت به اعمال اصلاحات جدید در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اقدام کرده اند و این آمار شامل انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیست.

کریمیان در ادامه تصریح کرد: تعداد ۱۵۱ هزار۶۴۳داوطلب در آزمون دکتری نیمه متمرکز دانشگاه‌ها شرکت کردند که تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفر در آزمون دکتری ۱۴۰۳مجاز به انتخاب رشته شده‌اند ۶۸۷۶۵ نفر مرد و ۵۶۴۰۹ نفر زن هستند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

کریمیان در پایان گفت: نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شهریور ماه اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • تعطیلی دانشگاهی در فرانسه در پی اعتراض دانشجویان حامی فلسطین
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد